Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، طرح سه شنبه‌های مهدوی حدود ۲ سال است که با هدف توزیع نذری به نیت سلامتی آقا امام زمان (عج) و به همت پایگاه مقاومت سمیه حوزه خواهران ۳ کوثر برگزار می‌شود.
به گفته «سمیه خوش دست» فرمانده پایگاه، هدف از طرح سه شنبه‌های مهدوی، تداعی انتظار ظهور در جامعه است و اینکه همه باید در هر زمانی به یاد حضرت، ولی عصر (عج) باشند و در این طرح علاوه بر پذیرایی ساده و توزیع نان، خدمات بهداشت سلامت شامل اندازه گیری فشار خون و قند خون و گاهی اوقات ویزیت رایگان پزشک نیز انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۶۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح بهارستان در استان سمنان به انجام رسید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،سید محمد حسینی نژاد بیان کرد: اجرای این طرح با اهدافی شامل تعویض پایه های فرسوده، اصلاح شبکه روشنایی معابر، تقویت شبکه و رفع ضعف ولتاژ، توسعه شبکه جهت تامین برق متقاضیان در سال ۱۴۰۲ به انجام رسیده است.
وی تصریح کرد: از جمله مهمترین اقدامات صورت گرفته توسط واحدهای اجرایی این شرکت در سطح استان سمنان، اصلاح و تبدیل ۱۹۰ هزار متر شبکه فشارضعیف سیمی به کابل خودنگهدار، تعویض و جابه جایی یک هزار و ۲۱۴ اصله پایه برق، اصلاح و نصب ۳۲ ایستگاه هوایی توزیع برق، دایر نمودن و بهینه سازی ۱۵ هزار متر شبکه فشارمتوسط و احداث ۱۸ هزار و پانصد متر شبکه فشارمتوسط جهت تحویل و تامین برق روستای فرومد بوده است.
حسینی نژاد با عنوان اینکه طرح بهارستان به صورت جامع از سوی شرکت مادرتخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران برنامه ریزی و توسط شرکت های توزیع برق استانی به انجام رسیده است گفت: اجرای این طرح طی برنامه پنج ساله به منظور بهبود شاخص های کیفی خدمات توزیع برق و افزایش رضایت مندی مردم ساکن روستاها طرح ریزی شده است.
وی خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری صورت پذیرفته برای بهسازی شبکه روستایی استان در سال گذشته ۷۱۵ میلیارد ریال است و از سال ۱۴۰۰ تا کنون تعداد ۲۴۶ روستا در غالب این طرح مورد اصلاح و بهسازی قرار گرفته است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894578

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۱۱ هزار درخواست اشتغال مددجویان خراسان‌ جنوبی
  • کمک ۸۰ میلیون ریالی روستاییان رباط میاندشت بخش رخ به مردم غزه
  • اعمال تمهیدات ترافیکی رژه ۲۹ فروردین از ساعت ۲۴:۰۰ سه شنبه
  • اجرای طرح ثبت نام «کاسبان امین» برای توزیع کالا‌های اساسی در استان قم
  • سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور ‏‏بین‌الملل کانون شد
  • خبر مهم از توزیع بنزین در کشور پس از حمله های موشکی ایران
  • آغاز ثبت سفارش ‌کتاب‌ های درسی سال آینده از سه‌ شنبه
  • توزیع بنزین طبق روال عادی ادامه دارد
  • مشارکت ۳۱۳ میلیارد تومانی خیران هرمزگان در پویش اطعام مهدوی
  • اجرای طرح بهارستان در استان سمنان به انجام رسید