Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان گفت: در سال جدید با همکاری شهرداری، ورزشکارانی که در حوزه همگانی و اماکن عمومی فعالیت دارند را معاینات سلامت ورزشکاران اجرا می‌کنیم.

احمد باقری‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد عملکرد هیئت در سال گذشته، اظهار کرد: فعالیت‌های علمی، آموزشی، درمانی و خدماتی هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان از مهرماه سال گذشته با برنامه‌ریزی هدفمند و با محوریت ارایه خدمات مختلف به جامعه ورزشی، سرعت و شتاب بیشتری به خود گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برگزاری کنگره بین‌المللی تغذیه ورزشی را یکی از فعالیت‌های درخشان این هیئت برشمرد و ادامه داد: با استناد به شاخصه‌های میزبانی بین‌المللی، این کنگره یکی از رویدادهای مهم و اثربخش هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان در سال ٩٦ بود به‌طوری که رضایت شرکت‌کنندگان را نیز در برداشت .
باقری مقدم افزود: آغاز مدیریت هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان در آکادمی علوم ورزشی و همچنین افتتاح کلینیک فیزیوتراپی نیز، این هیئت را در شرایط خوب خدمت‌رسانی در ابعاد پزشکی به جامعه ورزش استان اصفهان قرار داده است ضمن اینکه عضویت ٣٤٢ هزار و ٩٧٦ ورزشکار در هیئت پزشکی- ورزشی و ارائه خدمات‌درمانی به موقع به مصدومان و آسیب‌دیدگان را می‌توان از دیگر فعالیت‌های هیئت در سال گذشته برشمرد.

رییس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان که فعالیت خود را در این هیئت با محوریت برنامه و حرکت بر مدار خدمت‌رسانی به جامعه ورزشی آغاز و بر ارائه خدمات درمانی به مصدومان ورزشی در سال ٩٧ تأکید ویژه دارد، تصریح کرد: کمیته‌های مختلف هیئت در ابعاد مختلف علمی، آموزشی، پزشکی، ورزشی و درمانی عملکرد مثبتی داشته است که برگزاری ٣٩ کنگره، دوره و کارگاه در ابعاد بین‌المللی، ملی و استانی از جمله فعالیت‌های کمیته آموزش است.

وی با اشاره به عضویت ۱۳۶ هزار و ۹۴۲ نفری تعداد بانوان تحت پوشش هیئت در سال گذشته، افزود: خدمات مختلف فیزیوتراپی، آموزشی، درمانی، مشاوره پزشکی و تدوین بروشورها با محتوای مثمرثمر ویژه بانوان را می‌توان از جمله فعالیت‌های بخش بانوان هیئت در سال گذشته عنوان کرد.

باقری مقدم گفت: تعداد بیمه‌شدگان کمیته خدمات درمانی هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان سه میلیون و ۲۲ هزار و نهصد و هفتاد و شش نفر است و کمیته خدمات درمانی هیئت پزشکی- ورزشی سال گذشته مبلغ بسیار زیادی بابت هزینه های درمانی پرداخت کرده است.

وی یکی از مهمترین شاخصه‌های بهبود کیفیت در خدمات را نظارت دانست و خاطرنشان کرد: هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان نظارت بر باشگاه‌های ورزشی را با هدف سلامت مردم، ورزشکاران و بهبود خدمات به صورت جدی دنبال می‌کند. ٨۵۶ بازرسی اولیه، ٣۴٩ بازرسی ثانویه و ١٣١ مورد بازرسی ادواری و همچنین تشکیل کمیته‌های مختلف سامانه نظارت مشترک بر باشگاه‌ها و استخرها از جمله فعالیت‌های ستاد نظارت و بازرسی از اماکن ورزشی بوده است.

رییس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان افزود: به دلیل اهمیت سلامت استخرها با توجه به استفاده مکرر شهروندان از این مکان‌های ورزشی، ۱۷۵ استخر نیز مورد بازرسی قرار گرفت و به منظور نظارت بر سوء مصرف مکمل‌ها، سال گذشته از ٣۵۰ مکان ورزشی بازرسی به عمل آمد.

باقری مقدم تاکید کرد: سال گذشته کلینیک فیزیوتراپی هیئت به مساحت ۱۴۰ متر و با استعداد پنج تخت فیزیوتراپی و سالن تمرین درمانی در طبقه اول ساختمان هیئت افتتاح شد که قطعاً این کلینیک روند خدمت‌رسانی به جامعه ورزش استان اصفهان را با شرایط بهتر محقق می‌سازد.

وی با اشاره به این مطلب که طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده در نظر داریم در سال جدید تعداد آمار بیمه‌شدگان ورزشی را ۱۰ درصد افزایش دهیم، اضافه کرد: برگزاری همایش‌های پزشکی به ویژه در حوزه علوم ورزشی در آکادمی ورزشی جزو برنامه‌های اصلی ما است و امیدوار هستیم در این حوزه با اجرای طرح‌های سلامت عمومی، سلامت سالمندان، سلامت بانوان باردار، سلامت بیماران MS، چاقی و غیره با اجرای برنامه‌های آموزشی و برنامه‌های تمرینی ورزش درمانی، شاهد شکوفایی این آکادمی باشیم.

رییس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان اظهار کرد: برنامه‌های آموزشی و پژوهشی قابل توجهی برای آکادمی علوم ورزشی پیش‌بینی کرده‌ایم و در حال خرید دستگاه‌های پیشرفته ارزیابی و سنجش هستیم که در تابستان به بهره‌برداری می‌رسد.

باقری‌مقدم با بیان اینکه طرح همکاری با شهرداری را گسترش خواهیم داد، ادامه داد: مباحث معاینات سلامت ورزشکارانی که در حوزه همگانی، اماکن عمومی و پارک‌ها فعالیت می‌کنند را با شهرداری به صورت مشترک اجرا خواهیم کرد و خدمات فیزوتراپی هیئت آماده پذیرایی از مصدومان ورزشی و سایر مردم است. ساماندهی هیئت‌ شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های مدنظر در سال ۹۷ است که در آینده‌ای نزدیک به انجام می‌رسد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۷۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تاکنون سهمیه فاطمه امینی و فرزانه فصیحی برای المپیک پاریس قطعی شده و امیدوار به افزایش تعداد سهمیه‌های ورزش اصفهان برای این رویداد بزرگ هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نخستین و تنها خبرگزاری شهر و شهروندی ایران میزبان جواد محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان بود؛ محمدی در ابتدا با محسن آنالویی، مدیرمسئول خبرگزاری ایمنا دیدار و گفت‌وگو کرد و در ادامه نیز مدیرکل ورزش و جوانان استان به جمع خبرنگاران ایمنا آمد و به سوالات مطرح شده پاسخ داد.

حمایت از ورزشکاران اصفهانی برای حضور موفق‌تر در آوردگاه‌های مختلف از جمله المپیک، وضعیت تخصیص اعتبار به هیئت‌های ورزشی، آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی خوراسگان، تسهیلگری اداره کل ورزش و جوانان استان برای حمایت از باشگاه‌های بزرگ استان، آخرین وضعیت ساماندهی هیئت‌های ورزشی استان اصفهان محورهای اصلی این گفت‌وگو بود.

گلنار حسینی، سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در حاشیه این دیدار از همراهی خوب خبرگزاری ایمنا با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و پوشش اخبار ورزش استان و کشور تشکر و قدردانی کرد.

مشروح این گفتگو روزهای آینده در خبرگزاری شهر و شهروندی ایمنا منتشر خواهد شد.

کد خبر 748070

دیگر خبرها

  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا