Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-19@02:47:59 GMT

بعد از ماه رمضان با مردم درباره مشکلات صحبت می کنیم

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۴۷۱۶۷

بعد از ماه رمضان با مردم درباره مشکلات صحبت می کنیم

معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت کنار خیرین خواهد بود، البته شرایط دولت راهم باید در نظر گرفت؛ باید بیش تر بعد از ماه رمضان در مورد شرایط کشور با مردم صحبت کنیم تا مردم در جریان شرایط دولت قرار بگیرند. ناطقان:اسحاق جهانگیری ، معاون اول رئیس جمهور در مراسم گردهمایی خیرین مدرسه ساز کشور که در مدرسه دارالفنون برگزار شد، اظهار کرد: تشکر صمیمانه خودم و هیئت دولت را از همه اقدامات ارزنده خیرین همه بخش های کشور اعلام می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردمی آگاه و حساس داریم و می دانند چه وقت در چه حوزه ای حضور خیر داشته باشند. 

وی ادامه داد: در آمار و ارقامی که وزیر آموزش و پرورش و سایرین ارائه دادند متوجه می شویم که بیش از ۲۰/. کلاس های درس کشور ۸۰ و چند میلیونی ایران توسط خیرین ساخته شده است.

جهانگیری با بیان اینکه دولت کنار خیرین خواهد ماند گفت:  البته شرایط دولت راهم باید در نظر گرفت؛ باید بیش تر بعد از ماه رمضان در مورد شرایط کشور با مردم صحبت کنیم تا مردم در جریان شرایط دولت قرار بگیرند.

وی در ادامه گفت: سنت حسنه خیرین امروز با یک راهبرد برای غلبه بر مشکلات تبدیل شده است و راهکاری برای رسیدن به توسعه کشور است.

معاون اول رئیس جمهور گفت: در صدر این سنت حسنه موضوع آموزش و پروش قرار می گیرد. خود خیرین بدون اینکه کسی به آن ها اجباری کند توجه کرده اند که آموزش و پروش مهم ترین حوزه است. با توجه به چشم انداز توسعه پایدار باید گفت هیچ توسعه پایداری شکل نمی گیرد مگر اینکه آموزش و پروش رشد کند. به همین دلیل است که خیرین خودشان این جهت گیری را داشته اند که به این سمت بیایند.

وی افزود: در کشورهای پیش رفته هم به این نتیجه رسیده اند که باید نظام آموزشی مناسبی داشته باشند تا به توسعه سیاسی و اقتصادی دست پیدا کنند.

جهانگیری سپس گفت: اینجور نیست که کمبود آموزش و پروش فقط در خود این حوزه باشد ، بلافاصله در حوزه های دیگر مثل سیاسی و اقتصادی کمبودش هویدا می شود.

وی تاکید کرد که باید برای افزایش سرمایه های اجتماعی به آموزش و پروش توجه ویژه داشت.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به تحولات فن آوری و اطلاعات گفت: در دوران انفجار اطلاعات و گسترش فن آوری هستیم، آموزش و پرورش باید در این راستا تحول پیدا کند. واقعیت های پیش روی کشور هست همه کلاس های کپر نشینی وجود دارد یا کلاس های برخی مناطق محروم مناسب نیست؛ همه ما باید به این موضوعات توجه کنیم.

وی ادامه داد: شاخص اقتصادی تهران با هیچ استانی قابل مقایسه نیست، به نظر من استان هایی که این چنین هستند باید بیش تر به سایر استان های محروم کمک کنند. وزارت آموزش و پرورش باید اطلاع رسانی کند که چه مناطقی بیش تر نیازمند کمک هستند.
برچسب ها: جهانگیری ، دولت ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: جهانگیری دولت ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۷۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداء ۳ میلیون تومان به خانواده زندانیان به مناسبت نوروز و ماه رمضان

مظفر الوندی گفت: خوشبختانه در ماه شعبان و اوایل ماه رمضان، خیرین کمک‌های قابل توجهی به خانواده‌های زندانیان داشتند؛ به نحوی که امکان کمک سه میلیون تومانی به ۸۰ درصد خانواده‌های تحت پوشش در شهرستان تهران و شهر‌های تابعه استان تهران فراهم شده است و پیش‌بینی می‌کنیم این کمک‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان استمرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه بابت عیدانه و سبد ماه رمضان سه میلیون تومان به خانواده زندانیان اهداء شد، گفت: یکی از برجسته‌ترین کمک‌های دریافتی امسال متعلق به یکی از خیرین که درخواست‌شان گمنام ماندن نام اوست، تعلق دارد. این خیر از روز ولادت امام حسین (ع) تا پایان سال در چند نوبت به میزان هفت میلیارد تومان کمک به صورت نقدی و کارت خرید به انجمن اهداء کرد که انجمن نیز با برنامه‌ریزی و فراخوان خانواده با توجه پایان سال تا آخرین ساعات کاری تلاش کرد کمک‌ها به دست خانواده‌های نیازمند برسد.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز گفت: درحال حاضر حدود سه هزار خانواده زندانی ساکن تهران با حدود ۹ هزار نفر عائله، تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان مرکز قرار دارند که از انجمن خدمات دریافت می‌کنند.

منبع: رسانه قوه قضائیه

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • اهداء ۳ میلیون تومان به خانواده زندانیان به مناسبت نوروز و ماه رمضان
  • خلجی: دولت سیزدهم متعهد به شفافیت و اطلاع رسانی به مردم است + فیلم
  • استاندار زنجان: مدیران دولتی برای حل مشکلات مردم پیش‌قدم شوند
  • آیت‌الله دری نجف‌آبادی: افزایش بهره‌وری در کشور باید در دستور کار قرار گیرد
  • دولت رئیسی ۹۰ فروند هواپیما خریده؟ کو؟
  • رسانه موفق نگاه خاکستری به موضوعات دارد/تأثیر روابط دولتمردان با اهالی رسانه در رفع مشکلات
  • حاشیه‌های نشست رئیس جمهور با اهالی رسانه؛ شریعتمداری شعر سعدی را اشتباه خواند!
  • ماجرای شوخی حضرتی با شریعتمداری در حضور رئیسی
  • برگزاری دیدار مردمی استاندار آذربایجان‌غربی
  • تحقق آبرسانی به ۵۰۰۰ روستا در دولت سیزدهم