Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@11:34:57 GMT

120 میلیارد ریال برای طرح های عمرانی شهر تبریز هزینه شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۴۷۴۳۰

120 میلیارد ریال برای طرح های عمرانی شهر تبریز هزینه شد

تبریز - ایرنا - هشت طرح عمرانی در منطقه 6 شهرداری تبریز با اعتبار 120 میلیارد ریال عصر سه شنبه طی آیینی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این طرح ها شامل احداث باندهای کندرو ورودی شمالغرب با هزینه 30 میلیارد ریال به طول 3 کیلومتر با 25 هزار متر مکعب خاکبرداری، 12 هزار متر مکعب زیرسازی، 5 کیلومتر جدول گذاری، 3 هزار و 100 تن آسفالت ریزی و 770 متر دیوار بتنی پیش ساخته است که برای بهره برداری از آن ها 30 میلیارد ریال هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طرح بازارچه خودرو نیز به مساحت 22 هزار مترمربع و ظرفیت 800 خودرو با اجرای 30 هزار مترمکعب عملیات خاکی و 3 هزار تن آسفالت ریزی با مشارکت سازمان میادین و مشاغل شهری با صرف 10 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
پد هلیکوپتر شمالغرب تبریز با هزینه یک میلیارد ریال و طرح سپتیک آب خام پارک حجاج با هزینه 4 میلیارد ریال از دیگر طرح های مورد بهره برداری است.
بوستان کوی اتحاد به مساحت 1.5 هکتار با حجم کف سازی و پیاده روسازی یک هزار و 600 مترمربع و جدول گذاری و احداث آبرو به مساحت 2 هزار و 800 مترمربع و یک هزار تن آسفالت ریزی پارکینگ با هزینه 8 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
آماده سازی معابر شهرک صنفی صنعتی مایان با هزینه 10 میلیارد ریال و نیرورسانی خط 20 کیلوولت شهرک مایان با هزینه 30 میلیارد ریال از دیگر طرح های مورد بهره برداری این منطقه بود.
در این آیین خدمات عمومی عمرانی شامل جدول گذاری، آسفالت و میادین ورزشی با هزینه 27 میلیارد ریال شامل 13 هزار تن آسفالت اساسی و لکه گیری، 5 هزار متر جدول گذاری و احداث آبرو و 2 هزار مترمربع احداث میادین ورزشی به بهره برداری رسید.
کلانشهر 1.8 میلیون نفری تبریز دارای 10 منطقه شهرداری است.
8023/6183

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد عمراني شهردار تبريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۷۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، طرح آبرسانی ۳۶۰ هکتاری روستای گل سفید به صورت نمادین افتتاح شد.
مدیر کل جهاد کشاورزی استان گفت: اصلاح حوضچه‌های روستای رحیم آباد، طرح آبرسانی آبشار علیا و سرتنگ محمودی از دیگر طرح‌های آبرسانی کشاورزی در بخش ناغان است.
بهره برداری از طرح گازرسانی روستای کهن دژ با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان وآبرسانی به این روستا با بیش از یک میلیارد ۸۰۰ میلیون تومان هزینه با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش از دیگر طرح‌هایی بود که در بخش ناغان بهره برداری شد.
همچنین کلنگ احداث مرحله نخست طرح نهضت ملی مسکن در گهرو به زمین زده شد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: ۱۳ هزار متر مربع برای این طرح پیش بینی شده که در مرحله نخست ۵ هکتار آن با قابلیت ۶۷ پلاک برای احداث ۱۳۴ واحد آغاز شد.
تسریع در تکمیل تونل زره، تهیه طرح هادی روستا‌های بخش ناغان و طرح تفصیلی شهر ناغان، تکمیل چهارخطه شلمزار از جمله مصوبات نشست شورای اداری بخش ناغان بود.
همچنین با حضور مدیران ۲۰ دستگاه اجرایی در سفر استاندار میز خدمت برای پاسخگویی به مشکلات مردم بخش ناغان نیز برگزار شد.

دیگر خبرها

  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز