Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، دکتر فریدون همتی در دیدار با مهندس آقایی رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور با تشریح وضعیت منابع آب استان هرمزگان با توجه به خشکسالی اخیر، عنوان کرد: با توجه به اثرات بسیار خوب سازه های آبخیزداری در هرمزگان یکی از راه های موثر برای برون رفت از این شرایط توسعه و گسترش عملیات آبخیزداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما در هرمزگان آمادگی افزایش اعتبارات آبخیزداری را از منابع استان داریم و انتظار داریم سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری نیز با افزایش مناسب اختصاص اعتبارات ملی به استان هرمزگان در مدیریت منابع آب و بهره وری بیشتر از روان آب های سطحی کمک کند.

استاندار هرمزگان ضمن پیگیری افزایش اعتبارات آبخیزداری برای هرمزگان از محل صندوق توسعه ملی اظهار امیدواری کرد کاری ماندگار در این زمینه صورت گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهره وری جنگل خشکسالی صندوق توسعه ملی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۷۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، به منظور مشارکت زندانیان در فعالیت‌های عام‌المنفعه، زندانیان ملایری در پویش درختکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان شرکت کردند.

اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ملایر پویش کاشت یک میلیارد درخت را آغاز کرده است.

در راستای آشنایی زندانیان با فرهنگ حفاظت از محیط زیست و ایجاد همدلی و همکاری در فضای عمومی برای بازسازی طبیعت و ساخت ایرانی آباد، با همکاری بنیاد تعاون زندانیان استان تعداد هزار اصله درخت توسط زندانیان در محل موردنظر کاشته شد.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۷ هزار تن قیر رایگان به شهرداری‌های استان زنجان
  • طرح‌های مهم تأمین و انتقال آب به تهران در پیچ و خم اعتبارات
  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • ذخیره‌سازی ۳۰ میلیون متر مکعب آب در سازه‌های آبخیزداری هرمزگان
  • بیش از ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی عنبرآباد رفع تصرف شد
  • آبگیری بیش از ۸۰۰ هزارمتر مکعب از سازه‌های آبخیزداری درمیان
  • قطع درختان جنگل فندقلوی نمین صحت ندارد
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند
  • توسعه ۳۰۰ هزار هکتار اراضی؛ افزایش سه میلیون تنی محصولات کشاورزی