Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@07:58:07 GMT

بازنشستگی پیش از موعد کار دست مرد میانسال داد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۴۷۵۶۰

بازنشستگی پیش از موعد کار دست مرد میانسال داد

مردمیانسال که برای دریافت حکم بازنشستگی پیش ازموعد خودش را به دیوانگی زده بود کار دست خودش داد.او در اقدامی عجیب پسربچه همسایه را دزدید اما به جرم آدم ربایی با 5سال حبس قضات شعبه 5 دادگاه رو به روشد.

به‌ گزارش مشرق، رسیدگی به این پرونده به‌دنبال شکایت یک مرد جوان آغاز شد. وی گفت مرد میانسالی که نظامی است در همسایگی ما زندگی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او رفتارهای عجیبی دارد و گاهی اوقات در پله‌ها داد و فریاد راه می‌اندازد. دیروز پسر 7 ساله‌ام در حالی که گریه می‌کرد به خانه‌مان آمد و گفت مرد همسایه وی را به‌زور به‌خانه‌اش برده است.

به دنبال شکایت این مرد، پسر خردسال به پزشکی قانونی معرفی شد اما آثاری از آزار و اذیت گزارش نشد. مرد میانسال بازداشت شد و آزار پسر خردسال را انکار کرد.وی دیروز در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی بابایی و با حضور قاضی ساجدی مستشار دادگاه پای میز محاکمه ایستاد و گفت: نظامی هستم و از شغلم خسته شده بودم به‌همین خاطر چند بار درخواست بازنشستگی پیش از موعد دادم اما قبول نکردند.

به‌همین خاطر تصمیم گرفتم خودم را به دیوانگی بزنم. من به‌همین خاطر دو نفر از بچه‌های همسایه‌مان را دزدیدم و به خانه آوردم اما هیچ یک از آنها را آزار ندادم.می خواستم کاری کنم تا همسایه‌ها شهادت دهند من دیوانه هستم و بتوانم از کار کردن خلاص شوم. پس‌از پایان اظهارات متهم، قضات وارد شور شده و او را به اتهام آدم ربایی به پنج سال زندان محکوم کردند.

منبع: روزنامه ایران

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی روسیه برجام حمایت از کالای ایرانی کره شمالی بازنشستگی دادگاه شکایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۷۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروگان‌گیری در محله دولت آباد شهر ری

به گزارش «تابناک»، سرهنگ محمدقاسم طرهانی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح جزئیات گروگانگیری در جنوب تهران اظهار کرد: فردی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از ربوده شدن یک مرد جوان از اتباع کشورهای همسایه خبر داد و گفت در قبال آزادی این مرد جوان مبلغ زیادی پول از آنها درخواست شده است.

وی با بیان اینکه پس از دریافت این خبر موضوع بلافاصله در دستور کار عوامل کلانتری دولت آباد قرار گرفت، گفت: تیم عملیات کلانتری به‌منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام شرارت‌آمیز آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: در بررسی جزئیات این پرونده مشخص شد، علت ربایش و گروگان گیری دریافت باج بوده است.

وی ادامه داد: عوامل پلیس با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و بررسی سرنخ‌های موجود به سرعت مخفیگاه متهمان در محدوده دولت‌آباد را شناسایی کردند.

طرهانی از انجام سریع هماهنگی‌های لازم در این خصوص خبر داد و گفت: پرسنل عملیات کلانتری سریعاً به موقعیت اعزام شدند، پس از حضور مأموران در محل طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سه متهم که از اتباع کشور همسایه بودند، دستگیر شدند و سه فرد ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

فرمانده انتظامی ری از اعتراف متهمان دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی خبر داد و افزود: متهمان انگیزه خود از این اقدام را دریافت ۲۰۰ میلیون تومان عنوان کردند.

وی گفت: متهمان دستگیر شده برای انجام مراحل قانونی تحویل پلیس آگاهی شدند.

دیگر خبرها

  • ۱۰ اردیبهشت ، زمان رسمی کوچ عشایر به مناطق ییلاقی استان
  • آزار یک دختر ۱۲ ساله توسط مولوی پاکستانی + فیلم
  • مرد میانسال سیرجانی، پس از ۵ روز پیدا شد
  • ماماشملی؛ سرآشپز سمنوپزون نوروزی | کاسه اول، سهم سادات محله | آشتی‌کنان همسایه‌ها کنار دیگ سمنو
  • گروگان‌گیری در محله دولت آباد شهر ری
  • در اولین شب آزادی: دنی آلوز دلی از عزا درآورد
  • صهیونیستها منتظر طوفانی شدیدتر از طوفان الاقصی باشند/ برادری و اخوت نیاز همیشگی جامعه دینی است
  • ببینید | افراد میانسال و سالمند در تعطیلات نوروز چه برنامه تحرکی نیاز دارند؟
  • آدم ربایی مرد میانسال توسط همسرش
  • اظهارات عجیب کاماوینگا درباره رابطه‌اش با وینیسیوس