Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند گفت: پس از ورود مدعی العموم به موضوع ساماندهی سراب‌های گیان و گاماسیاب نهاوند در ابتدای سال جاری، بهره برداری از سراب گیان با انعقاد قرارداد رسمی از سوی اداره منابع طبیعی به شهرداری گیان واگذار شد.

سیدهادی مصطفوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، بیان داشت: پس از ورود مدعی العموم در ابتدای سال جاری به موضوع ساماندهی چشمه سراب‌های گیان و گاماسیاب نهاوند و بهره برداری از سراب گیان با انعقاد قرارداد رسمی از سوی اداره منابع طبیعی به شهرداری  واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند گفت: لذا از منظر قانونی و در حال حاضر سراب گیان صرفا یک متولی و نه چند متولی و اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر دارد و هر گونه اقدام با عنوان خدمات یا ساماندهی را باید با هماهنگی و نظارت شهرداری گیان و منابع طبیعی انجام دهد و دخالت در این امر می‌‍تواند مسئولیت حقوقی را به دنبال داشته باشد.

مصطفوی به مهمترین موضوعات مورد تاکید در ساماندهی سراب گیان اشاره و اظهارکرد: شفاف سازی محل درآمد و هزینه‌ها با تعیین حساب متمرکز، توجه به مسایل فرهنگی و اجتماعی، ساماندهی وضعیت روشنایی در تمام محورها، کنترل تردد‌ها و تعیین ساعت ورود و خروج و ساماندهی استراحتگاه‌های مسقف از این موارد است.

وی با بیان اینکه پرونده قضایی متشکله در این باره که در مرحله کارشناسی است، ادامه داد: پس از اعلام نظر دیوان محاسبات و سازمان بازرسی منطقه غرب کشور، در صورت احراز بزه با مرتکبین برخورد قانونی خواهد شد و شهرداری گیان نیز رعایت ضوابط ذکر شده را در دستور کار قرار داده و هر گونه دخالت یا تخلف را با مستندات به دادسرا اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سراب گیان نهاوند ساماندهی شهرداری مدعی العموم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۷۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل اختلافات قبل از ارجاع به دیوان عدالت اداری ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، احسان یعقوب زاده صبح سه شنبه در جلسه هم اندیشی در خصوص پیشگیری از ورود پرونده‌های پرتکرار به دیوان عدالت اداری با حضور نمایندگان حقوقی ادارات و نهادهای دولتی در دادگستری استان اردبیل اظهار کرد: نگاه پیشگیرانه در تشکیل پرونده‌های مربوط به دیوان عدالت اداری مهم است و در ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید این مقوله مهم مورد اهتمام باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تغییرات قانون جدید دیوان عدالت اداری از جمله تبصره ۴ ماده ۱۶ قانون دیوان عدالت اداری و تأکید بر نگاه پیشگیرانه از نمایندگان حقوقی دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل انتظار داریم تا با بررسی درخواست مراجعین و رسیدگی به درخواست کتبی آنان نسبت به حل و فصل مشکلات در مواردی که قانونا در خود دستگاه قابل حل است، اقدام کنند.

مسئول دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری در استان اردبیل با اشاره به اینکه از این طریق از ورود پرونده‌های غیرضروری به دیوان عدالت اداری پیشگیری می‌شود، تصریح کرد: نمایندگان حقوقی ادارات باید راهنمایی و ارشادات قانونی به مراجعین در خصوص ضرورت ارایه درخواست کتبی و اخذ جوابیه لازم از ادارات برای مراجعه به دیوان را باید داشته باشند.

یعقوب زاده بر لزوم انعکاس دادخواست‌های سریالی توسط نمایندگان حقوقی دستگاه‌های اجرایی استان به دیوان عدالت اداری و به تبع آن پیشگیری از ورود دادخواست‌های مشابه و تکراری و نیز اجرای سریع آرای هیات عمومی دیوان عدالت اداری و احکام قطعیت یافته در دیوان عدالت اداری تأکید کرد.

کد خبر 6079369

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا پایان بهار ۱۴۰۳
  • ضرورت استفاده از پسماند کشاورزی برای جلوگیری از فشار کمتر به مراتع همدان
  • جذب ۴ هزار نیرو در یگان حفاظت منابع طبیعی کشور
  • جلوگیری از ورود دام مازاد به مراتع همدان
  • سبزی کوهی؛ نچینیم و نخریم؛ چرا؟
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • طرح ساماندهی و یکپارچه سازی اراضی کشاورزی اعلام وصول شد
  • اجرای ۱۲۰ پروژه شهری در منطقه ۵ شهرداری شیراز
  • هوشمند سازی 13 گله شتر استان یزد
  • حل اختلافات قبل از ارجاع به دیوان عدالت اداری ضروری است