Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مهدی فاطمی‌پور معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی‌سینا در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: طرح ضیافت اندیشه اساتید شامل چهار کلاس 40 نفری است که ظرفیت کلاس‌ها تقریبا کامل شده و تعداد کل شرکت‌کنندگان در این طرح ۱۳۰ نفر است و کلاس‌ها از ساعت ۹:۳۰ صبح به مدت ۱۶ ساعت در هر موضوع و در طول ۴ روز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به عناوین کلاس‌های این طرح افزود: عنوان اول کلاس‌های طرح ضیافت اندیشه اساتید در سالجاری، اخلاق اسلامی است که توسط مرتضی قائمی استاد دانشگاه بوعلی‌سینا، عنوان دوم، اندیشه اسلامی است که توسط دکتر رحیمی‌روشن استاد دانشگاه بوعلی‌سینا؛ عنوان سوم، تاریخ و تمدن اسلامی سطح ۲ است که توسط دکتر غفرانی استاد دانشگاه بوعلی‌سینا و عنوان چهارم نیز تعلیم و تربیت اسلامی است که توسط حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌قلعه‌بهمنی استاد حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.
فاطمی‌پور همچنین از اجرای برنامه‌های فرهنگی برای شرکت‌کنندگان خبر داد و این برنامه‌ها را شامل دیدار با امام جمعه شهر همدان و شبی با قرآن برای اساتید و خانواده‌های ایشان دانست و خاطرنشان کرد: روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد ضمن اجرای برنامه فرهنگی، برگزاری برنامه افطاری برای اساتید و خانواده ایشان برگزار شد.
وی در پایان یادآور شد: نهاد نمایندگی مقام‌معظم رهبری در دانشگاه بوعلی‌سینا تمام تلاش خود را به کار بسته است که طرح ضیافت اندیشه سالجاری با بهترین کیفیت و محتوا برگزار شود و امید آن می‌رود که اساتید بهره کافی از این کلاس‌ها ببرند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان ضیافت اندیشه اساتید ضیافت اندیشه اساتید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات حامیان فلسطین مقابل محل ضیافت شام بایدن

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به گزارش بخش تصویری خبرگزاری «رویترز» صدها نفر از حامیان فلسطین در برابر محل برگزاری مراسم سالانه ضیافت شام «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا، با خبرنگاران تظاهرات برپا کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

حاضران در این تجمع، با سر دادن شعار و در دست داشتن پارچه نوشته اعتراض خود را به حمایت آمریکا از اسرائیل اعلام کردند.

 

جلیقه خبرنگاران شهید در غزه مقابل محل برگزاری ضیافت بایدن با خبرنگاران کاخ سفید
کانال تلگرام شبکه «قدس» با انتشار تصویری نوشت: تظاهرات کنندگان در حمایت از فلسطین جلیقه‌هایی را که روی آنها، نام‌های خبرنگاران شهید در جنگ غزه نوشته شده است، مقابل محل برگزاری ضیافت شام سالانه خبرنگاران کاخ سفید در واشینگتن قرار دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برافراشتن پرچم فلسطین مقابل محل ضیافت خبرنگاران کاخ سفید
کانال تلگرام شبکه خبری «قدس» نوشت: شماری از فعالان، پرچم فلسطین را مقابل محل برگزاری سالانه ضیافت شام جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، با خبرنگاران کاخ سفید که حامی رژیم اشغالگرند، آویختند.

 

دیگر خبرها

  • اجرای اندیشه های شهیدمطهری فرهنگ کشور رادربرابرتهاجمات حفظ می کند
  • دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم
  • فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • تجمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • تظاهرات حامیان فلسطین مقابل محل ضیافت شام بایدن
  • مهم‌ترین مانع اجرای عدالت، دنیاطلبی و دنیاگرایی است
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود