Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-01@10:40:59 GMT

منشا: برمی‌گردم چون باید در پرسپولیس بمانم

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۴۷۸۴۸

خرداد: ادوین منشا در راه بازگشت به ایران است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او امروز به تهران می‌رسد.
به گزارش خرداد به نقل از خبرآنلاین؛ این بازیکن اما شرایط ویژه ای دارد زیرا از سوی برانکو ایوانکویچ در لیست فروش قرار داده شده و باشگاه باید در موردش تصمیم نهایی را بگیرد. برانکو در مورد این بازیکن قبل از سفرش به کرواسی گفته بود: «متاسفانه منشا نتوانست انتظارات من و سایر اعضای کادرفنی را برآورده کند و از این رو، نامش را از لیستم فصل آینده خارج کردم اما چون او با ما قرارداد دارد و تا پایان فصل آینده نیز این قرارداد به طول می انجامد، باشگاه باید در موردش تصمیم بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
مدیران باشگاه اما نسبت به شرایطی که منشا دارد، دو دل هستند. از یک سو به خاطر محرومیت از جذب بازیکن، نمی توانند او را به سادگی به حراج بگذارند و لیست شان را خالی کنند و از سمت دیگر می دانند باید خواسته های کادرفنی حتی اگر مغایر با صلاح تیم باشد را اجرا کنند. در همین زمینه موفق شدیم با منشا تماس بگیریم. این بازیکن که در بلژیک حضور داشت و به دیدار دوستانش رفته بود، گفت: «استراحت خوبی داشتم. توانستم با دوستانم ملاقات کنم و حتی به مدرسه قدیمی ام رفتم تا بچه های آینده سال نیجریه را به تلاش بیشتر و رسیدن به آرزوهای شان دعوت کنم. می توانم با انرژی که از این تعطیلات گرفتم، برای خودم یک فصل بی نظیر را متصور باشم.»
این بازیکن اضافه کرد: «من با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم و به خاطر علاقه ای که به بازی در این تیم پیدا کردم، اصلا نمی خواهم شانس ادامه همکاری با پرسپولیس را از دست بدهم. تماشاگران همیشه از من حمایت کردند و بهترین شرایط ممکن را در تهران داشتم. من می خواهم اینجا بمانم و به همین علت است که به تهران برمی گردم.»
منشا که انگار از ماجرای جدایی اش بی خبر بود، اضافه کرد: «ما فصل سختی در پیش داریم و باید با توان و روحیه بهتری به بازی ها برگردیم. نمی خواهم اسیر حواشی شوم و بهتر است که در این موارد هم صحبتی نکنیم. ما می خواهیم بازی های خوبی ارائه بدهیم و از این رو، شرایط را طوری در نظر می گیریم که با خوشبینی بیشتر به تمرینات برگردیم. من به خاطر قرارداد و تعهدی که نسبت به پرسپولیس دارم، به تمرینات برمی گردم و امیدوارم در کنار سایر بازیکنان، یک فصل بی نظیر را پشت سر بگذارم به خصوص که می خواهیم در این فصل، هم قهرمانی مان را تکرار کنیم و هم در آسیا به مقام خوبی برسیم. اینها برای مان اهمیت فوق العاده ای دارد.»
  برچسب ها: ادوین منشا ، پرسپولیس ، فوتبال

منبع: خرداد

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۷۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان لیگ ملت‌‌های والیبال برای ملی‌پوش هلند!

بازیکن تیم ملی والیبال هلند، لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ را به خاطر یک «تیک» از دست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، «بنی توینسترا» بازیکن تیم ملی والیبال هلند به خاطر مشکلی که در ثبت نامش در سایت فدراسیون جهانی والیبال به وجود آمد، لیگ ملت‌های 2024 را از دست داد.

لیست 18 نفره پائز برای تیم ملی والیبال

مسئولان تیم ملی والیبال هلند نام و مدارک 30 بازیکن مورد نظر روبرتو پیاتزا، سرمربی تیم ملی هلند را در سایت فدراسیون جهانی بارگذاری کرده اما فراموش کردند، باکس کنار نام بنی توینسترا را «تیک» بزنند.

به این ترتیب، ملی‌پوش والیبال هلند، لیگ ملت‌های 2024 را به خاطر یک «تیک» از دست داد.

تیم ملی ایران در هفته سوم لیگ ملت‌های 2024 (31 خرداد) به میزبانی فیلیپین با هلند روبرو می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • پایان لیگ ملت‌‌های والیبال برای ملی‌پوش هلند!
  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم