Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@22:45:51 GMT

مدیر درگاه جامع تئاتر ایران استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۴۸۰۲۸

مدیر درگاه جامع تئاتر ایران استعفا کرد

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم گله دارزاده مدیر درگاه جامع تئاتر ایران ضمن استعفا از سمت خود، متن استعفای خود را در اختیار خبرگزاری مهر قرار داد.

در متن استعفا آمده است:

«دست و دلم با هم نیستند گاهی

آذر ماه ٩٤ است، مسئولیت درگاه تئاتر ایران را می پذیرم. تنها یک صفحه فعال است همان همیشگی، ایران تئاتر.

مدیرکل می گوید: هر استان یک صفحه ویژه می خواهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر صفحه یک خبرنگار، سالن ها هم صفحه خودشان را می خواهند، تا یادم نرفته، جشنواره ها را فراموش نکنید، درست مانند کانون های تخصصی، آنها هم سایت می خواهند.

درگاه آرام آرام درگاه تئاتر ایران شد، وگرنه هنوز ما مانده بودیم و وارونه تئاتر ایران.

حالا پایان خرداد ماه ٩٧ است به آیینه نگاه می کنم موهایم کمی سپیدتر شده اند اما هر استان یک صفحه خبری دارد. جشنواره ها صفحات ویژه خود را دارند، تئاتر شهر، سنگلج و بقیه صفحه ویژه خود را دارند. یک سایت فروش بلیت برای استان ها آماده استفاده است. نرم افزار کاربردی تئاتر فجر هم آماده بهره برداری است.

کوشیدم آنچه از دستم ساخته است برای این صفحات مجازی دریغ نکنم.

حالا پایان خرداد ماه ٩٧ است. دلم مثل همیشه با تئاتر است اما دستم به کار نمی رود. دل حرف خودش را می زند اما دست ها کارگر عقل اند. دلم را کف دست هایم می گیرم و از درگاه تئاتر ایران می روم. از خیابان هانری کربن که می گذرم، می شنوم دستان کسانی می گویند کناره گرفت، رفت، خداحافظی کرد. چه فرقی می کند، هر آمدن، رفتنی دارد، این را دستم به دلم می گوید.

برای دستانی که بعد از من دست یاری به شهرام کرمی عزیز می دهند، آرزوی توفیق و سربلندی دارم. دستان شهرام کرمی دست دوست است، وجودش مرحمت است.

۲ همکار عزیزم در این چند سال بر من منت نهادند، با همه کاستی ها ساختند و سخت کوشیدند.

می بوسم دستان تمام همکارانم در استان های ایران پهناور را که بی دریغ و چشم داشت از تئاتر نوشتند.»

کد خبر 4319804 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: استعفای مدیران تئاتر ایران تئاتر ایران فیلم سینمایی فیلم کوتاه موسیقی ایرانی سریال ایرانی جام جهانی 2018 روسیه کارگردان تئاتر کنسرت موسیقی پوستر رادیو صبا خانه تئاتر سینمای مستند سینمای آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۸۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، مطابق رتبه بندی انجام شده توسط مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار کشور، در راستای اجرای تکالیف قانونی صدور مجوزها، وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات با کسب ۹ امتیاز از ۱۰ امتیاز، رتبه اول کشوری را از بین ۱۶ دستگاه اجرایی ارزیابی شده به دست آورد.

شاخص‌های مهم ارزیابی در این رتبه بندی، عبارت از: حذف مجوزهای کاغذی، رعایت شروط حذف شده، مراتب رد / صادر بدون شکایت، رد / صادر بدون تأخیر، درهای پشت بسته، اتصال کامل به درگاه ملی مجوزهای کشور و ارائه کامل مجوزها در درگاه‌های تخصصی در نظر گرفته شده بود.

وزارت ICT در راستای رعایت دو شاخص شروط حذف شده و اتصال کامل به درگاه ملی مجوزها، موفق به کسب امتیاز کامل ۱۰ از ۱۰ شد و در خصوص ارزیابی سایر شاخص‌ها نیز موفق به کسب حداکثر امتیاز ۹.۹ از ۱۰ امتیاز شد.

به طور کلی وزارت ICT، صادرکننده ۳۶ عنوان مجوز است که از این میزان، سازمان فناوری اطلاعات ایران مسئولیت صدور ۱۶ عنوان مجوز در حوزه‌هایی نظیر امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات (افتا)، مراکز داده، تاییدیه فنی نرم افزار و گواهی سلامت و احراز اصالت نرم افزار را به عهده دارد.

گفتنی است ۴۵ درصد مجوزهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران صادر می‌شود.

کد خبر 6097244 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • درس‌های خانم دیپلمات؛ هیچ‌تضمینی وجود ندارد!
  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا
  • علیرضا کوشک‌جلالی به تماشاخانه ایران‌شهر می‌آید
  • نتانیاهو در دو راهی سخت آتش‌بس یا استعفا
  • نتانیاهو در دو راهی آتش‌بس یا استعفا
  • اتحادیه اروپا اپل را مجبور می‌کند که iPadOS را باز کند
  • با چند کلیک مجوز بگیرید | چگونه در کمترین زمان پروانه کسب بگیریم؟
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • تئاتر بچه‌های مسجد باید در چهار گوشه ایران شکل بگیرد/ حضور ۱۴ گروه نمایشی در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • الکترونیکی شدن ۴۷۷,۰۰۰ پروانه کسب کاغذی تا ۱۵ اردیبهشت ماه