Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد، از برگزاری بیش‌از ۶۵۰۰ جلسه پرسش و پاسخ ویژه ماه مبارک رمضان در مناطق شهری و روستایی این شهرستان خبر داد و گفت: این جلسات به‌همت اداره تبلیغات اسلامی و به‌منظور تقویت بنیه دینی جوانان و نوجوانان و آشنا کردن آنان با مسائل اعتقادی و پاسخگویی به شبهات دینی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که پاسخ به شبهات دینی و اعتقادی و تشکیل جلسات پرسش و پاسخ برای مبارزه با تفکرات غلط از ضروریات است که امسال بیشتر به آن پرداخته شد، افزود: جذب نسل جوان به‌سوی باور‌ها و اعتقادات دینی و ملی، آگاه‌سازی آنان از اصول دین و شرح آثار مثبت آن، پاسخ به شبهات دینی و مسائل شرعی از پیامد‌های مثبت این ماه مبارک است که موجب شکست دشمن در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد در ادامه داد: بیان مباحث اعتقادی و اخلاقی ماه مبارک رمضان، تبیین شبهات و رفع آن‌ها، آموزش قرآن، بیان احکام ازجمله مواردی است که مبلّغان در طول ماه مبارک رمضان به آن‌ها پرداخته‌اند.

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور همچنین از برگزاری بیش‌از ۴۲۰۰ جلسه آموزش احکام و اخلاق طی یک ماه رمضان در مساجد شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.

وی گفت: لازم است یک مسلمان به اصول اعتقادی از راه تحقیق یقین پیدا کند و مسائل شرعی مورد لزوم خود را که به گونه‌های مختلف با زندگی او در ارتباط است یاد بگیرد.

حجت‌الاسلام جعفرپور افزود: در این راستا۴۲۰۰ جلسه آموزش احکام و اخلاق در جهت تعمیق معرفت دینی و آشنایی بیشتر مخاطبان با احکام اسلامی جهت حضور هرچه بهتر در جامعه به‌عنوان یک مسلمان، هر روز به‌صورت منظم توسط روحانیون بومی، مستقر و اعزامی ماه مبارک رمضان در این شهرستان برگزار شده است.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد همچنین از برگزاری مراسم احیا شب‌های قدر ماه مبارک رمضان در ۱۷۵ مسجد شهری و روستایی این شهرستان خبر داد و افزود: این مراسم با حضور روحانیون مستقر و طرح هجرت و هیئات مذهبی و مؤسسات قرآنی در ۱۷۵ مسجد شهری و روستایی بروجرد برگزار شد.

وی افزود: هرگاه سخن از احیای شب قدر و انجام عبادت در آن به میان آورده می‌شود، ذهن انسان به طرف نماز و ذکر و تلاوت قرآن می‌رود و عبادت را به‌معنای امور یاد شده می‌گیرد، در حالی‌که عبادت، تنها در موارد یاد شده خلاصه نمی‌شود.

جعفرپور، از اجرای برنامه جزءخوانی قرآن‌کریم ویژه ماه مبارک رمضان در ۲۵ منطقه شهری و روستایی این شهرستان خبر داد و گفت: در ماه نزول قرآن، استقبال بانوان در مراسم جزءخوانی ماه مبارک رمضان بی‌نظیر بوده است و شاهد رشد چشم‌گیری در زمینه قرائت، روخوانی و روان‌خوانی در این مناطق هستیم.

وی افزود: ما باید تلاش کنیم همه مردم در جامعه ما خواندن قرآن را یاد بگیرند و جامعه ما بیشتر با قرآن انس پیدا کند تا بتوان با قواعد قرآنی بیشتر آشنا شوند.

یادآور می‌شود، این برنامه جزءخوانی قرآن به‌همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد در ۲۵ منطقه از شهر و روستا‌های این شهرستان از ابتدای ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/د

برگزاری ۶۵۰۰ جلسه پرسش و پاسخ ویژه رمضان در بروجرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرآن رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۸۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد

رئیس شورای اسلامی شهرستان سامان با اشاره به لزوم اجرای شبکه فاضلاب روستایی حاشیه زاینده‌رود گفت: ورود فاضلاب به این رودخانه می‌تواند تهدیدی برای سلامت عمومی مصرف‌کنندگان آب از این حوزه باشد و اجرای شبکه فاضلاب این روستاها باید هرچه سریع‌تر صورت بگیرد.

غلامرضا چهلگردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با وجود چهارهزار جوان دارای مجوز فعالیت از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، تکمیل ساختمان فرهنگسرای شهرستان سامان ضروری و نیازمند اعتبار لازم است.

وی با اشاره به لزوم اختصاص اعتبار برای تکمیل ساختمان اداره ثبت احوال شهرستان سامان، گفت: ساخت ساختمان اداری ثبت احوال حدود پنج سال پیش شروع شده و سه سال است که کاملاً تعطیل شده است، همچنین تکمیل ساختمان بخشداری زاینده رود، احداث بیمارستان محلی شهرستان سامان و ساماندهی مسیل اصلی شهر سامان و ایمن‌سازی آن نیازمند تخصیص اعتبار مناسب است‌.

رئیس شورای شهرستان سامان ادامه داد: جاده سامان به تیران به عنوان یکی از محورهای اصلی ورودی استان و تکمیل جاده سامان به قراقوش با توجه شرایط خاص این جاده، باید در اولویت کاری قرار داده شود.

چهلگردی با اشاره به لزوم اجرای شبکه فاضلاب روستایی حاشیه زاینده‌رود، افزود: ورود فاضلاب به این رودخانه می‌تواند تهدیدی برای سلامت عمومی مصرف‌کنندگان آب از این حوزه باشد و اجرای شبکه فاضلاب این روستاها باید هرچه سریع‌تر صورت بگیرد.

کد خبر 749212

دیگر خبرها

  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • حمایت کامل یک مرجع تقلید از «طرح نور»: امری مبارک است | درباره حجاب به شدت حساسیم
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد