Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@16:22:27 GMT

1245 روستای لرستان به اینترنت پرسرعت تجهیز شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۴۸۱۲۴

1245 روستای لرستان به اینترنت پرسرعت تجهیز شد

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان گفت: در فاز نخست اینترنت رسانی به روستاها، یکهزار و 245 روستای این استان به اینترنت پرسرعت تجهیز شد.

شهاب حیدری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح در راستای دسترسی 25 هزار روستای کشور به اینترنت انجام شده که سهم لرستان یکهزار و 245 روستا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: همچنین در فاز دوم نیز 750 روستای استان به اینترنت پرسرعت مجهز می شوند که در حال حاضر مراحل تملک زمین برای نصب سایت های مخابراتی در دست اقدام است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان اضافه کرد: بنا بر قانون ششم توسعه ایجاد 115 دفتر فناوری اطلاعات روستایی باید در لرستان راه اندازی شود که سهمیه سالجاری از این تعداد 20 دفتر است.
حیدری افزود: در این دفاتر خدمات مختلف بانکی و سایر خدمات به روستاییان ارائه می‌شود که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از توجیه اقتصادی لازم برخوردار هستند.
7269/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتباطات فناوري اطلاعات اينترنت روستايي لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۸۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت:طرح جهاد آبرسانی  لرستان برای آبرسانی به ۱۲۵ روستای استان با پیشرفت ۷۰ درصد در حال انجام است .
یاسر اکبریان افزود:با اجرای طرح آبرسانی،۱۲۵ روستای لرستان با جمعیتی معادل ۷۱ هزار نفر تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان قرار خواهند گرفت.
مدیرعامل آبفای لرستان گفت: همچنین ۷۰ روستای لرستان در قالب طرح جهاد آبرسانی انجام شده است و مابقی روستاها تا پایان دولت سیزدهم انجام می‌شود.
اکبریان افزود: با پیگیری های انجام شده در وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفای کشور تلاش خواهیم کرد تعداد روستاهای برخوردار از این طرح را افزایش دهیم که پیش بینی  می شود در مجموع این روستاها به ۳۰۰ مورد برسد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: قرار داد مرحله ی دوم طرح جهاد آبرسانی لرستان به زودی نهایی می‌شود‌.

دیگر خبرها

  • اتصال ۲۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار آذربایجان غربی به اینترنت پرسرعت
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • تجهیز ربات‌ها به «هوش طبیعی» ممکن شد
  • درز اطلاعات محرمانه ارتش آلمان در اینترنت
  • کشور‌های مختلف برای محافظت از کودکان چه کردند؟
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • مرکز تحقیقات «هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء» مجوز فعالیت گرفت
  • صدور مجوز تأسیس مرکز تحقیقات«هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء» دانشگاه آزاد سیرجان
  • توسعه 6G در ژاپن با سرعتی ۵۰۰ برابر نسل پنجم!