Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا؛ سردار "علیرضا مظاهری" در جمع اصحاب رسانه استان، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام، گفت: در سال جاری در حوزه جرایم جنایی ۷۵ فقره پرونده تشکیل که در این رابطه ۱۳ نفر دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه امسال در حوزه جرایم اقتصادی ۱۱ فقره پرونده به ارزش 8 میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال تشکیل شده است، افزود: در این راستا ۱۵ نفر به جرم زمین خواری، ربا و تسهیلات بانکی دستگیر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یاد آور شد: همچنین در این مدت در بخش قاچاق کالا، برای ۸۳ هزار و ۲۶۱ قلم کالا ۳۰ پرونده به ارزش 2 میلیارد و ۵۸ میلیون ریال تشکیل شده است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود درباره مشکلات اخیر رانندگان کامیون ها به خبرنگاران گفت: پس از تجمع اعتراض آمیز رانندگان برخی افراد در محورهای مواصلاتی شهرستان های گرمه، جاجرم و مانه و سملقان اقدام به سنگ پراکنی به طرف کامیون ها می کردند که تمامی این افراد دستگیر شده اند.

سردار مظاهری اظهار کرد: اجیر کردن این افراد به منظور صدمه زدن به رانندگان در فضای مجازی انجام می شده که ادمین گروه ها و کانال ها شناسایی و تذکرات لازم داده شده است.

وی همچنین درباره سرقت های انجام شده در خراسان شمالی گفت: امسال ۵۲۵ فقره پرونده تشکیل شده که ۳۷۵ مورد کشف و ۶۳ نفر سارق و مالخر نیز دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی استان همچنین با اشاره به تشکیل ۱۶۸ فقره پرونده در زمینه جعل و کلاهبرداری از دستگیری 120 کلاهبردار حرفه ای با 27 میلیارد و 385 میلیون ریال کلاهبرداری در استان خبر داد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در ادامه درباره سرقت از آرایشگاه زنانه بجنورد، بیان کرد: سارق با همدستی 3 نفر دیگر به آرایشگاه ورود پیدا کرده و با تهدید سلاح سرد، طلا و جواهرات و تلفن همراه افراد حاضر در محل را به سرقت می برد.

سردار مظاهری با بیان اینکه باند سارقان آرایشگاه زنانه بجنورد در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شدند، اظهار کرد: این سارقان، نقشه سرقت از منزل و آرایشگاه دیگری را در سر داشته اند اما قبل از اجرای آن به طور غافلگیرانه ای دستگیری شدند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در پایان گفت: متاسفانه برخی اصناف در زمینه تجهیزات امنیتی سهل انگاری می کنند در حالی که این تجهیزات از بروز اتفاقات جلوگیری می کند.


انتهای پیام./

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جرم خراسان شمالی سرقت فرمانده انتظامی فرمانده انتظامی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۸۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمی‌توانیم بگوییم «یسنا » ربوده شده یا نه | آخرین وضعیت پیگیری پرونده گم شدن دختر کلاله‌ای

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ سید خلیل هاشمی اظهار کرد: همان گونه که قبلاً اشاره شد در روز ۹ اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه خبر مفقودی دختر بچه‌ای به نام «یسنا دیدار» از طریق تماس‌های فوریتی ۱۱۰ به مرکز اطلاع داده شد که بلافاصله نیروهای گشت انتظامی به همراه فرمانده بخش به منطقه مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: ساعت ۱۷ عصر همان روز نیروهای هلال احمر در کنار نیروهای مردمی و انتظامی قرار گرفتند و گشت زنی‌ها آغاز شد.

فرمانده انتظامی کلاله با بیان اینکه موضوع از روز دوم به طور جدی تر دنبال شد، گفت: در روز دوم نیروهای دستگاه‌های مختلف چون منابع طبیعی و محیط زیست در کنار نیروهای انتظامی، هلال احمر و مردمی قرار گرفتند و جست وجوها ادامه یافت.

وی با اشاره به اینکه فرمانده انتظامی استان پلیس آگاهی و نیروهای عملیاتی و جنایی استان را عازم منطقه کرد، یادآور شد: دستگاه هلی‌شات، پاراموتور و یک دستگاه بالگرد از استان سمنان از طریق هلال احمر وارد منطقه و نقطه به نقطه آن اسکن شد اما خبری از این دختر چهار ساله نشد.

هاشمی اظهار کرد: با هماهنگی بین پلیس اطلاعات جنایی آگاهی گلستان با استان مازندران دو قلاده سگ زنده یاب از استان مازندران وارد منطقه شدند اما نتیجه‌ای حاصل نشد که تصمیم گرفته شد یک قلاده سگ زنده یاب دیگر که در پیدا کردن اجساد حادثه ساختمان پلاسکو تأثیرگذار بود به منطقه اعزام شود که این سگ از روز گذشته وارد منطقه شد و بازهم نتیجه‌ای گرفته نشد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه این اتفاق در زمین کشاورزی رخ داده و در آن روزی که یسنا مفقود شده بود حدود ۴۰ نفر از کارگران مشغول فعالیت بودند روز گذشته کار بازجویی از این افراد آغاز شد و تحقیقات جنایی همچنان ادامه دارد.

رصد و پایش منطقه توسط نیروهای تخصصی ادامه دارد

فرمانده انتظامی کلاله گفت: طبق دستوری که اعلام شد قرار شد از حضور مردمی در منطقه تقدیر و تشکر شود و فعالیت آنها را به پایان برسانیم و تحقیقات تخصصی توسط نیروهای پلیس و هلال احمر ادامه یابد.

وی با اشاره به اینکه مردم از شایعه پراکنی و اخبار دروغ کانال‌ها خودداری کنند، افزود: مردم اخبار را تنها از مراجع رسمی پیگیری کنند و از درست کردن جو سیاسی به شدت خود داری کنند.

فرمانده انتظامی کلاله با اشاره به برخی از اظهار نظراتی که ممکن است این کودک ربوده شده باشد، گفت: با توجه به اینکه در بحث جنایی هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم نمی‌توانیم در هیچ زمینه‌ای به ضرس قاطع نظر داد و باید منتظر بمانیم تا اطلاعات پلیس و بررسی‌های میدانی تکمیل شود.

کد خبر 848931 منبع: مهر برچسب‌ها استان مازندران خبر مهم هلال احمر حوادث ایران

دیگر خبرها

  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • نمی‌توانیم بگوییم «یسنا » ربوده شده یا نه | آخرین وضعیت پیگیری پرونده گم شدن دختر کلاله‌ای
  • اوباش تحت تعقیب در صفادشت شناسایی و در «خوشنام» ملارد دستگیر شد
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • بیش از ۳ هزار لیتر چسب مایع بدون مجوز در خراسان شمالی کشف شد
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند