Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@23:12:54 GMT

تعميم دادن کاستي ها به کل نظام، فتنه دشمن است

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۴۸۵۱۱

تعميم دادن کاستي ها به کل نظام، فتنه دشمن است

خبرگزاري آريا - مشهد - ايرنا - توليت آستان قدس رضوي گفت: به طور قطع مشکلات و کاستي‌ هايي در گوشه و کنار کشور وجود دارد اما تعميم دادن آن به کل نظام مقدس اسلامي و مردم را در مقابل نظام قرار دادن، فتنه دشمن است.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا به نقل از پايگاه اطلاع رساني آستان قدس رضوي، حجت الاسلام سيد ابراهيم رئيسي شب گذشته در ديدار با مسئولان استان در حرم مطهر رضوي افزود: تلاش همه مديران، مسئولان و دست اندرکاران کشور بايد در جهت خدمتگذاري خالصانه به مردم و افزايش اميد و اعتماد عمومي به نظام اسلامي باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اهميت اعتماد عمومي به کارآمدي نظام اسلامي گفت: مهمترين مولفه امنيت ملي کشور، اعتماد عمومي به نظام و ارزش ‌هاي انقلاب اسلامي است که دشمن مي‌خواهد اين مولفه امنيت ملي را مخدوش کند.
وي با بيان اينکه اميد آفريني در جامعه تأثير بسزايي در افزايش امنيت ملي دارد، افزود: هيچ کس در هيچ جايگاهي حق ندارد چه با زبان و چه در عمل مردم را نا اميد کند، همه مسئولان وظيفه دارند اميد مردم را به کارآمدي و خدمتگذاري نظام اسلامي افزايش دهند.
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: فتنه امروز دشمن، فتنه نااميد کردن مردم از کارآمدي نظام، مسئولان و دست اندرکاران کشور است، دشمن تلاش دارد نقص و کاستي در گوشه‌ هايي از کشور را بزرگ کند و به کل نظام تعميم دهد.
حجت الاسلام رئيسي تاکيد کرد: تلاش همه مديران، مسئولان و دست اندرکاران کشور بايد در جهت خدمتگذاري خالصانه به مردم و افزايش اميد و اعتماد عمومي به نظام اسلامي باشد، اين مهم نيز با سخن گفتن و بخشنامه محقق نمي‌شود؛ مردم بايد در ميدان عمل دغدغه مسئولان و دست اندرکاران کشور براي رفع مشکلات را ببينند.
وي بيان کرد: يکي از مأموريت ‌هاي مهم مسئولان و خدمتگذاران در استان خراسان رضوي تسهيل امر زيارت براي زائران بارگاه امام الرئوف علي بن موسي الرضا عليه‌السلام است که تحقق اين مهم نيازمند تلاش و همکاري همه بخش‌ها در اين استان است.
عضو مجلس خبرگان رهبري در ادامه، موضوع فرهنگ را محوري ‌ترين مأموريت‌ آستان قدس رضوي معرفي و اظهار کرد: مأموريت فرهنگي اساس تمام اقدامات اين آستان نوراني است و تمام بخش‌هاي مشهد و استان خراسان که در محضر عالم آل محمد(ص) توفيق خدمت دارند بايد نسبت به امور فرهنگي اهتمام داشته باشند.
وي خدمت به نيازمندان و مستضعفان را از ديگر رسالت‌هاي آستان قدس رضوي دانست و تأکيد کرد: به هيچ عنوان فقر زيبنده کشور اسلامي ما نيست، تلاش همه بخش‌ هاي امدادرسان در اين زمينه همچون کميته امداد امام خميني(ره)، بهزيستي، سازمان اوقاف و امور خيريه، بنياد مستضعفان، ستاد اجرايي فرمان امام، مؤسسات خيريه و... قابل قدرداني است اما آنچه مي‌شود با آنچه بايد بشود متفاوت است؛ همه بخش‌ها و دستگاه‌ها بايد با همراهي و همکاري در جهت رفع مشکلات نيازمندان کوشش کنند، تلاش و همکاري بخش‌هاي مختلف است که مي‌تواند کارساز شود.
توليت آستان قدس رضوي افزود: امروز انسجام، وحدت، يکپارچگي، هم افزايي و هماهنگي بين بخش‌هاي مختلف يک اصل راهبردي و اساسي براي پيشبرد امور و کارآمدي در اين استان است، لذا ضرورت دارد ائمه جمعه، ائمه جماعات، مبلغان، مسئولان در حوزه‌هاي مختلف براي رفع مشکلات مردم با يکديگر همدل و همراه باشند.
وي با تأکيد بر اينکه آسيب‌هاي اجتماعي به هيچ عنوان زيبنده کشور اسلامي ما نيست، افزود: آسيب‌هاي اجتماعي در جامعه نگران کننده بوده و معتقدم به دست تواناي مديران مخلص، متدين و خدوم، آسيب ‌هاي اجتماعي حل شدني است.
7489
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۸۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رؤسای برخی ادارات، هیأت امنای مساجد، شخصیت‌های مذهبی و سیاسی شهرستان آستارا امروز به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران به دستور بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، با حضور در سپاه ناحیه آستارا از زحمات پاسداران قدردانی کردند.

سرهنگ بهزاد قنبری فرمانده سپاه ناحیه آستارا در این دیدار گفت: سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در شرایطی جشن می‌گیریم که عملیات وعده صادق و پاسخ دندان شکنِ سپاه پاسداران به حمله تروریستی رژیم منحوس صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه، موجی از غرور و شادمانی در ایران و کشور‌های حامی مردم مظلوم فلسطین به وجود آورده است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا افزود: برای دوست و دشمن ثابت‌شده است که سپاه پاسداران که از مکتب سرخ عاشورا پیروی می‌کند ضامن امنیت و آرامش کشور است و اقتدار آن اقتدار مردم ایران‌زمین است.

وی با اشاره به خدمات سپاه پاسداران در کشور گفت: سپاه پاسداران نیرویی است که با پیروی و به تاسی از سیره امام حسین (ع) در هشت سال دفاع مقدس صحنه‌های بدیع و شجاعانه‌ای رقم زد و بعد از دوران دفاع مقدس نیز در بازسازی و آبادانی کشور و جهاد علمی مشارکت نمود و در یاری رسانی در انواع بحران‌ها، دشواری‌ها و مصائب، حضوری گسترده، چشمگیر و مؤثر داشت.

حجت الاسلام حسینعلی رضا زاده رئیس تبلیغات اسلامی آستارا هم در این دیدار ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران اسلامی به دستور امام خمینی (ره) گفت: سپاه پاسداران با ایجاد بسیج، ارتباط تنگاتنگی با مردم برقرار کرد و با تشکیل بسیج اقشار، مردم به سمت ایجاد یک جامعه توحیدی و الهی قدم برداشتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستارا با اشاره به نقش پاسداران در تأمین امنیت کشور گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و داشتن نیرو‌های متعهد و ولایت مدار، از انقلاب اسلامی و ارزش‌های الهی همچون دژی محکم، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از هر نوع نفوذ و تهدید محافظت می‌کند.

در پایان این مراسم با تقدیم هدایایی از فرمانده سپاه ناحیه آستارا تقدیر بعمل آمد.

دیگر خبرها

  • روزنامه جمهوری اسلامی: دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • به برکت وجود سپاه، دشمن جرئت دست‌اندازی به خاک کشور را ندارد
  • برخی با حملات غیرمنصفانه به ارکان نظام در زمین دشمن بازی‌ می کنند
  • مسیح مهاجری: اول تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن کنید بعد جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید
  • مماشات با کاظم صدیقی و علیرضا پناهیان مردم را به دین و نظام بدبین کرده
  • مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید
  • مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به دین و حجاب کنید