Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@12:28:55 GMT

افتتاح ۶ طرح عمرانی خدماتی در منطقه ۶ تبریز

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۴۸۸۷۰

افتتاح ۶ طرح عمرانی خدماتی در منطقه ۶ تبریز

به گزارش خبرنگار مهر، شش طرح عمرانی خدماتی و ورزشی، شامگاه سه شنبه در منطقه ۶ تبریز با ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید.

علاوه بر افتتاح این پروژه ها، بازار اتومبیل نیز در شهرک مبل و خودرو در زمینی به مساحت ۲۲ هزار مترمربع افتتاح شد.

محمدصادق پورمهدی معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاحیه این بازار گفت: باید در بازار خرید و فروش اتومبیل، تمامی کارهای ثبت و انتقال آن به صورت الکترونیکی صورت بگیرد و از شیوه های سنتی فاصله بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توسعه غرب تبریز اولویت پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری

شهردار منطقه ۶ کلانشهر تبریز، نیز در این مراسم، توسعه غرب تبریز را اولویت اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری دانست و گفت: خدمات رسانی به شهروندان و تامین رفاه اهالی و ساکنان غرب تبریز به عنوان یکی از وظایف شهرداری در برنامه های منطقه ۶ قرار دارد.

سامان احمدزاده اظهار داشت: شهرک مبل و خودرو با مشارکت شهرداری منطقه ۶ و طرف مشارکت راه اندازی شده است.

وی اذعان داشت: انتقال بازارچه خودرو سبزه میدان و ساماندهی این بازارچه یکی از دغدغه های شهرداری بود که پس از  احداث شهرک مبل و تکمیل بازارچه روزانه خوردر، کاهش بار ترافیک و بهبود منظر شهری سبزه میدان خیابان دامپزشکی تبریز محقق شد.

احمدزاده افزود: این مجموعه در جهت ساماندهی شهرکها و نمایشگاههای خودرو در سطح شهر بصورت روزانه برای خرید و فروش خودرو فعال خواهد بود.

کد خبر 4319846

منبع: مهر

کلیدواژه: تبریز شهرداری تبریز راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی روز جهانی قدس ماه مبارك رمضان شیراز مشهد شهرکرد گرگان یاسوج شب قدر خرم آباد خطبه های نماز جمعه امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۸۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور یعقوب هوشیار شهردار تبریز به همراه امیردریادار عباسی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، تیزپاز معاون برنامه‌ریزی شهردار، موضوعات فرهنگی و ورزشی باغ‌موزه دفاع مقدس مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

در روند این جلسه همچنین در مورد تجهیز محتوایی و محوطه‌سازی موزه دفاع مقدس هم بحث و تبادل نظر شد.

با توجه به وجود آرامگاه شهدای گمنام در این باغ موزه، اجرای پاره‌ای از فعالیت‌های عمرانی تکمیلی باغ موزه دفاع مقدس هم از دیگر موارد مورد بحث در این جلسه بود.

همچنین شهردار تبریز در برنامه‌ای دیگر با همراهی شهردار منطقه ۲ از مراحل پایانی پروژه پردیس و رسانه رجایی شهر بازدید کرد.

بر اساس توضیحات شهردار منطقه ۲، این پروژه فرهنگی با تجهیز امکانات داخلی و محوطه سازی اطراف آن آماده افتتاح شده است.

در روند این بازدید شهردار تبریز به سرعت بخشی هرچه بیشتر احداث این پروژه فرهنگی تاکید کرد.

پردیس فرهنگ و رسانه در ۲۴ هزار مترمربع مساحت عرصه و در شش طبقه هر طبقه در یک هزار و ۳۰۰ مترمربع احداث شده و به همراه یک پارک بزرگ به عنوان یک مجموعه فرهنگی کم نظیر مورد استفاده اصحاب رسانه قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6090266

دیگر خبرها

  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • کارگر شهرداری زنجان، کیف حاوی دلار، یورو و مدارک را به صاحبش بازگرداند
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها
  • افتتاح دو طرح عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد