Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-18@23:23:21 GMT

متقاضیان فاز ۵ پردیس کماکان در انتظار خانه

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۴۸۸۸۲

متقاضیان فاز ۵ پردیس کماکان در انتظار خانه

با وجودی که متقاضیان فاز ۵ مسکن مهر پردیس می‌گویند هم‌چنان واحدهای آنها قفل و زنجیر است، پیمانکار این پروژه خبر داد که تا دو هفته‌ی آینده با دریافت ۸ میلیارد تومان، روند تکمیل واحدها را آغاز می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، متقاضیان مسکن مهر فاز ۵ پردیس با وجود افتتاح ۶۵۰ واحد در ۱۴ تیرماه ۱۳۹۶ و آماده بودن حدود ۱۰۰۰ واحد که ایرادات جزئی دارد، هنوز هیچ‌یک از خانه‌ها را تحویل نگرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال پیمانکار پروژه خبر داد که مذاکرات با شرکت عمران برای آزادسازی ۸ میلیارد تومان از طریق بانک مسکن به نتیجه رسیده و نهایتا تا دو هفته‌ی آینده این پول برای تکمیل تاسیساتی همچون آسانسور، منبع آب و سیستم اطفای حریق به دست سازندگان می‌رسد.

ایرج رهبر با بیان این‌که در حال مذاکره با شرکت عمران شهر جدید پردیس هستیم، گفت: به صورت مکتوب درخواست خود مبنی بر پرداخت ۸ میلیارد تومان مورد نیاز برای تکمیل ۱۰۰۰ واحد آماده را به شرکت عمران داده‌ایم و آنها موافقت کرده‌اند.

وی افزود: پس از متمم ۱۰ میلیون تومانی و افزایش تسهیلات مسکن مهر به ۴۰ میلیون تومان، هم‌اکنون حدود ۹۰ میلیارد تومان پول مربوط به پروژه ۱۰ هزار واحدی ما در بانک قرار دارد اما به دلیل اشکالی که بانک به سند ترهین شرکت عمران گرفته بود از آزادسازی تدریجی این مبلغ بر اساس پیشرفت پروژه خودداری می‌کرد. اخیرا شرکت عمران سندهای جدیدی ارایه کرده و این مشکل برطرف شده است. بنابراین انتظار می‌رود در روزهای آینده اولین مرحله از اعتبارات پرداخت شود.

سازنده فاز ۵ پردیس وعده داد: نهایتا تا دو ماه آینده ۱۰۰۰ واحد تحویل متقاضیان شود. البته بعضی از واحدها زودتر آماده و تحویل خواهد شد.

در عین حال بعضی متقاضیان فاز ۵ پردیس در تماس گفتند که واحدهای آنها هم‌چنان قفل و زنجیر است وعده‌های این‌چنینی تا کنون مکررا به آنها داده شده که نوعی بی‌اعتمادی را ایجاد کرده است. آنها ادعا کردند که پس از اطلاع‌رسانی برای چادر زدن در محل پروژه مورد نظر در سوم خردادماه، تماس‌ها و پیامک‌های تهدیدآمیزی مبنی بر دستور به لغو تجمع دریافت کرده‌اند.

روز سه‌شنبه (۲۲ خرداد) هم برخی متقاضیان به منظور پیگیری وضعیت خانه‌های خود برای بار سوم طی روزهای اخیر به فرمانداری پردیس مراجعه کرده‌اند و فرمانداری به آنها قول مساعدت داده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ساخت و ساز قیمت مسکن مسکن تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۸۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل پروژه ۱٠۸ واحدی مسکن دهاقان تا پایان خرداد/ کلنگ‌زنی فاز دوم نهضت ملی مسکن

فرماندار دهاقان با بیان اینکه پروژه ۱۰۸ واحدی اقدام ملی مسکن پیشرفت ۹۵ درصدی داشته است گفت: با مصوبه شورای مسکن استان و همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان، تمام انشعابات این طرح اجرا شده است و تا پایان خرداد سال جاری به صورت کامل تحویل متقاضیان خواهد شد.

علی جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب دغدغه زیادی برای جوانی و افزایش جمعیت و مسئله اساسی مسکن مردم دارند و در این مسیر مطابق شعار دولت سیزدهم و قوانین بالادست، شهرستان دهاقان باید پیشتاز باشد.

وی با اشاره به الحاق ۶٠ هکتاری زمین برای حل مشکلات مسکن در شهر دهاقان و پیگیری برای طرح مسکن روستایی، افزود: کمبود زمین و مسکن در شهرستان سبب شد تا نگاه ویژه‌ای به حوزه شود و برای اقشار مختلف از جمله واجدان شرایط طرح جهش ملی مسکن، مسکن محرومان، مسکن ایثارگران و مسکن روستایی برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام شود.

فرماندار دهاقان با بیان اینکه پروژه مسکن ۱۰۸ واحدی اقدام ملی مسکن پیشرفت ۹۵ درصدی داشته است، خاطرنشان کرد: با مصوبه شورای مسکن استان و همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان، تمام انشعابات این طرح اجرا شده است و تا پایان خرداد سال جاری به صورت کامل تحویل متقاضیان خواهد شد.

جمشیدیان تصریح کرد: بیست‌ونهم فروردین با حضور نماینده ولی‌فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان و مسئولان استانی و شهرستانی، عملیات اجرایی ۱۴۰۰ واحدی شهر دهاقان، فاز دوم آماده‌سازی الحاق ۶۰ هکتاری و فضای سبز این پروژه به طور رسمی آغاز می‌شود.

وی با اشاره به طرح کاشت نهال در پروژه نهضت ملی مسکن شهر دهاقان گفت: ۵۰۰۰ اصله نهال نیز در محل اجرای این پروژه کاشت خواهد شد.

کد خبر 745106

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • ۴هزار واحد از پروژه‌ نهضت ملی پرند در انتظار تأمین زیرساخت
  • روزنامه‌نگاران رکن اصلی جهاد تبیین هستند
  • مرکز واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی در پارک پردیس افتتاح شد
  • بازدید مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید از آزادراه تبریز سهند
  • فریب وعده‌های جابه‌جایی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن را نخورید
  • تحویل پروژه ۱٠۸ واحدی مسکن دهاقان تا پایان خرداد/ کلنگ‌زنی فاز دوم نهضت ملی مسکن
  • اجرای طرح های اصلاح هندسی در ورودی های کمربندی شیراز
  • ساخت نهضت ملی مسکن بدون آورده متقاضیان