Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار بازرگانی خبرگزاری فارس، محمدرضا نعمت‌زاده شب گذشته در جمع مدیران عامل برندهای برتر ایران در مورد اهمیت مقوله برندسازی گفت: ما هنر استفاده از توانمندی‌های داخلی را بایگانی و فراموش کرده‌ایم و در اداره کشور، صنعت، بازرگانی، روابط بین‌الملل و روابط داخلی ضعیف هستیم.

وزیر سابق صنعت معدن و تجارت افزود: بحث برند یکی از موارد مغفول در کشور است، در حالی که کشورها را امروز با برند ارزیابی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برخی تولیدکنندگان موفق در کشور گفت: لیست 100 تولیدکننده را در کشور دارم که اگر کشور را به دست این افراد بدهیم، آباد می‌شود، زیرا افرادی در میان آنها وجود دارند که با توجه به موفقیت‌ها نشان داده‌اند که دارای قابلیت هستند.

نعمت‌زاده خطاب به مدیران‌عامل برندهای برتر افزود: امروز واجب کفایی بر شما ایجاد اشتغال برای جوانان بیکار است.

وی افزود: یک زمانی در روز تعطیل مأمور گمرکی را برای اینکه دموراژ(هزینه تاخیر کشتی) پرداخت نکنیم آوردیم و بابت پولی که برای جابه‌جایی به آن مأمور پرداخت شد، من را به دیوان محاسبات بردند، اما من در مقابل قاضی گفتم این کار برای من افتخار است که به جای پرداخت 5 هزار دلار دموراژ مبلغ کمی به مأمور گمرک پرداخت کردم و کارمان انجام شد.

نعمت‌زاده اظهار داشت: برند نیک مجموعه کیفیت، مدیریت، لیاقت، وطن‌خواهی، وطن‌دوستی و مردم‌دوستی است.

وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: 800 کیلومتر سواحل مکران خالی است، واجب کفایی این است که آن جا را آباد کنیم و حتی طرحی آماده کرده‌ایم و برای مطرح کردن آن از معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر وقت گرفته‌ام، تا موضوع این طرح مطرح شود.

وی افزود: ما حاضریم با دعوت از بخش خصوصی این سواحل را آباد کنیم.

نعمت‌زاده با بیان اینکه برخی کشورها برای 10 کیلومتر ساحل با یکدیگر می‌جنگند، گفت: این در حالی است که ساحل 800 کیلومتری بلاتکلیف مانده، در حالی که قابلیت‌های خوبی برای ایجاد صنعت، گردشگری و صادرات دارد.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۸۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ حسن رضانیا، معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار همدان در افتتاحیه رویداد صدرا با شعار«صنعت؛ دانشگاه؛ راه اشتغال» که در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این رویداد نشان از نگاه متعالی و دغدغه این دانشگاه در پیوند با صنعت دارد. ایجاد اشتغال پایدار در جامعه از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد وی باید در این زمینه با قوت وارد شد.

وی دانشگاه را مرکز تحول دانست و با گریزی به تحولات امروز در دانشگاه‌های اروپایی و آمریکا در دفاع از مردم مظلوم غزه عنوان کرد: امروز دنیا مبهوت این اتفاقات است که نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد.

معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه دانشگاه باید در مسیر آزادگی به همراه نگاه حل مشکل در جامعه در عرصه‌های مختلف به‌ویژه اقتصادی ورود کند خواستار توجه به این مهم شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۶۰ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد/ رونق کسب‌وکارها در سال جاری
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال است