Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در راستای تقویت تیمش برای فصل آینده، روی جذب بازیکنان خارجی نظر دارد. ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مسئولان باشگاه فولاد فصل گذشته این اجازه را ندادند که بازیکن خارجی در فهرست این تیم قرار بگیرد. سرمربی فولاد اما معتقد است که فولاد برای تبدیل شدن به تیمی پرقدرت نیاز به جذب بازیکن خاجی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس سیداکبر پورموسوی از مسئولان باشگاه فولاد خوزستان خواسته است تا اجازه دهند که سرخپوشان خوزستانی برای فصل جدید بازیکن خارجی جذب کند. مسئولان فولاد به احتمال فراوان با این خواسته پورموسوی موافقت خواهند کرد و نسبت به فصل گذشته تغییر موضع خواهند داد.

انتهای پیام/

R1015203/P1015145/S3,1410/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سیداکبر پورموسوی فولاد خوزستان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیداکبر پورموسوی فولاد خوزستان سیداکبر پورموسوی فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۹۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!

به گزارش ورزش سه، باشگاه فولاد خوزستان که یکی از باشگاه‌های خاص و قدرتمند فوتبال ایران محسوب می‌شود، در این فصل از لیگ بیست و سوم هرگز وضعیت خوبی ندارد. آنها یکی از کاندیداهای سقوط به لیگ یک هستند و شرایط به گونه‌ای است که باعث شده فولادی‌ها در این فصل ۵ برد تجربه کرده‌اند و از طرفی با ۴ سرمربی متفاوت همکاری داشته‌اند که وضعیت عجیب این تیم  را نشان می‌دهد.

بهرام رضاییان به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان که درباره این مسئله و برکناری ایگناسیو مارتینز اسپانیایی پاسخگو بود، توضیح داد: من نمی‌خواهم به گذشته برگردم که چه گذشته. فولاد خوزستان همیشه در اوج بوده و همیشه آن را بالا دیده‌ایم. منطقی است که وجود فولاد در این جایگاه خوشایند نباشد. من نسبت به آقای مارتینز عرض کنم که در بازی رفت با ذوب اهن به جمع فولادی‌ها اضافه شدم و آن بازی مساوی شد. بعد از آن در بازی با پیکان ۷-۸ ضربه به تیرک ما خورد و بعد از آن هم با نساجی بازی کردیم. بعد از نیم فصل آقای مارتینز ۲۰ روز تیم را تعطیل کرد و من با ایشان صحبت کردم که ۲۰ روز تعطیلی از لحاظ بدنسازی به تیم ضربه می‌زند. من به او گفتم که من برای تیم برنامه دارم. ما یک بازی تدارکاتی با هوادار برگزار کردیم، باختیم و بعد از آن مقابل چادرملو هم باختیم و حذف شدیم.  در هر صورت هییت مدیره به این نتیجه رسیدند که آقای مارتینز از ما جدا شود.

دیگر خبرها

  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • نقش مشکوک ویراستی در ویترین سازی برای مسئولان
  • این در شأن فوتبال خوزستان نیست
  • سقوط فولاد بعد از نکونام
  • حرفهای خشن اشکش به پورموسوی: مسئولان ورود کنند!
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم
  • فولاد در تیم ملی جوانان رکورددار شد