Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی در نشست فرهنگی - معنوی نخبگان و استعدادهای برتر استان گفت: حمایت از نخبگان و تسهیل ارتباط آنان با صنعت و دانشگاه برای استخدام آنها در دوایر دولتی نیست بلکه هدف ظرفیت سازی برای استفاده بهتر از نخبگی آنان برای کارآفرینی و اشتغال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا رشیدیان در نشست فرهنگی - معنوی نخبگان و استعدادهای برتر  خراسان رضوی از تشکیل شبکه مدنی نخبگان جوان در 28شهرستان خراسان رضوی خبرداد و افزود:نخبگان باید بتوانند با ارائه راهکار در موضوعات آینده پژوهی، برای حل مشکلات و ایجاد ظرفیت برای بهره گیری از مزیت های استان کارساز باشند.

وی بر بهره گیری از نخبگان برای جذب حداکثری اعتبارات 12هزار میلیارد تومانی طرحهای اقتصاد روستایی و مناطق محروم برای شکل گیری زنجیره های ارزش افزوده متناسب با مزیت های اقتصادی استان، بازآفرینی بافت های فرسوده و افزایش بهره وری گیاهان دارویی تاکید کرد.

استاندار خراسان رضوی گفت: در 2برنامه پنجم و ششم توسعه بر کوچک سازی دولت تاکید شده است؛ از این رو  دانشگاه بلکه باید هسته های اشتغال را تربیت کند تا فعالیت های دانش بنیان برای اشتغال افزایی انجام دهند.

رشیدیان  با تاکید بر تعامل نظام مند سه حوزه بخش خصوصی، مدنی و دولتی گفت: با تشکیل شبکه دانشگاهی استان در چند سال اخیر هر دانشگاه مسئولیت بررسی و ارائه راهکار در خصوص یکی از مشکلات و مسائل جدی استان را برعهده گرفته است که به عنوان مثال دانشگاه فردوسی مسئولیت مسائل مربوط به آب و کارگروه این حوزه را با حضور مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط برعهده دارد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری خراسان رضوی استعداد برتر کار آفرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۹۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه عراق: سرنوشت ملت فلسطین به دست خود آن‌ها تعیین می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، «فؤاد حسین» وزیر خارجه عراق در گفت و گو با شبکه الجزیره تاکید کرد که این فلسطینی‌ها هستند که باید رهبران خود را انتخاب کرده و سرنوشت‌شان را تعیین کنند.

وی در ادامه افزود: مذاکرات ما با آمریکا در چارچوب درخواست برای آتش بس در غزه صورت می‌گیرد.

پیش از این وزارت خارجه عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده بود که «فؤاد حسین» وزیر خارجه این کشور در نشست اتحادیه عرب در سطح وزرا در قاهره شرکت کرده است.

وی در این نشست بر تداوم حمایت عراق از مقاومت ملت فلسطین در برابر ارتش رژیم صهیونیستی و جنایت‌های این رژیم در نوار غزه تاکید کرد.

وزیر خارجه عراق در این نشست تصریح کرد که کابینه این کشور با تخصیص ۲۵ میلیون دلار به آژانس کار و امداد آوارگان فلسطینی وابسته به سازمان ملل (آنروا) موافقت کرده است.

فؤاد حسین تاکید کرد که کمک رسانی به این آژانس در کاهش دردها و رنج‌های ملت فلسطین از طریق تهیه تجهیزات پزشکی و کمک‌های بشردوستانه تأثیر زیادی دارد.

کد خبر 6062910

دیگر خبرها

  • طرح نذر خدمت به همت خادمیاران رضوی اجرا می‌شود
  • خراسان رضوی رکورددار طرح‌های عمرانی در کشور
  • اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بهره‌گیری از توان خراسان رضوی
  • ۱۳۰ تیم نظارتی در طرح سلامت نوروزی خراسان رضوی فعال هستند
  • نشست تخصصی «الگوی مردم پایه مشاغل برتر» برگزار می‌شود
  • ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خراسان رضوی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام
  • ٢۰ هزار بازدید در حوزه بهداشت انجام شده است
  • نشست کمیته ساماندهی کودکان کار خراسان رضوی
  • وزیر خارجه عراق: سرنوشت ملت فلسطین به دست خود آن‌ها تعیین می‌شود
  • پایتخت معنوی ایران غرق در سرور و شادمانی است