Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، بنا با اسناد دادگاهی دفتر رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده مداخله ادعایی روسیه در انتخابات سال 2016 آمریکا، ادعا کرد که سرویس‌های اطلاعاتی روسیه در تلاش هستند تا در انتخابات میان‌دوره‌ای سال 2018 کنگره مداخله نمایند و به همین علت دادستان‌های این کشور تلاش می‌کنند تا دسترسی به شواهد جمع‌آوری شده در خصوص پرونده مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 این کشور را محدود نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم مولر در سیر دادگاهی روز سه شنبه با یک قاضی فدرال در واشنگتن اعلام کرد: افشای عمومی یا غیر مجاز شواهد بدست آمده از تحقیقات تیم بازرس ویژه منجر به انتشار اطلاعاتی خواهد شد که به سرویس‌های اطلاعاتی خارجی، به ویژه سرویس‌های اطلاعاتی متعلق به روسیه و نیز عاملان خارجی در آینده برای اقدام علیه آمریکا کمک خواهد کرد. به همین منظور، دادستان‌ها از قاضی فدرال خواستند تا میزان اطلاعاتی که از سوی وکلا در اولین پرونده کیفری مربوط به تلاش‌های روسیه برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری دو سال پیش این کشور، می‌تواند به اشتراک گذاشته شود، را محدود نماید.

در جلسه دادگاه روز سه شنبه تنها مسئله مربوط به شرکت مدیریت و مشاوره «کنکورد» روسیه مطرح شد. دادستان‌های دادگاه اعلام کردند که این شرکت روسی که در سنت پترزبورگ قرار دارد، از سوی یوگی پریگوژین، تاجر روس اداره می‌شود. در ماه فوریه دفتر تیم تحقیقاتی رابرت مولر پریگوژین و 12 تبعه روس را متهم به مشارکت در یک توطئه گسترده برای ایجاد اختلاف در نظام سیاسی آمریکا از سال 2014 تا 2017 کردند.

روز دوشنبه مایکل هیدن، رئیس سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا، سیا، اعلام کرد که این کشور فاقد یک رویکرد یکپارچه دولتی برای مقابله با مداخلات خارجی در انتخابات‌های آمریکا است. رئیس سابق سازمان سیا تاکید کرد: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اقدامات خیلی مناسبی را، که برای مقابله موثر با مداخله ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا لازم است، اتخاذ نکرده است.

جامعه اطلاعاتی آمریکا در ماه ژانویه این ادعا را مطرح کرد که روسیه تلاش کرده است تا در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 مداخله نماید تا از این طریق بتواند به ترامپ، نامزد وقت حزب جمهوری‌خواه برای پیروزی در مقابل هیلاری کلینتون، نامزد رقیب از حزب دموکرات کمک نماید. روسیه بارها ادعاهای مربوط به مداخله در انتخابات آمریکا و تبانی با ستاد انتخاباتی ترامپ را رد کرده و تمامی آنها را بی پایه و اساس دانسته است. رئیس جمهور آمریکا نیز بارها با رد هر گونه تبانی با روس‌ها، تحقیقات تیم مولر را تعقیب توهمات نامیده است.

انتهای پیام/  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روسیه آمریکا انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۹۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه تحقیقات درباره گورهای جمعی غزه را خواستار شد

«واسیلی نبنزیا» سفیر روسیه در سازمان ملل گفت: روسیه خواستار انجام تحقیقات بین‌المللی مستقل برای محاکمه عاملان ایجاد گورهای دسته‌جمعی گزارش شده در نوار غزه است.

به گزارش ایسنا، نبنزیا خطاب به مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: «ما گزارش‌های دلخراشی در مورد گورهای دسته‌جمعی داشتیم که در نوار غزه کشف شده است. ما به یک تحقیق بین‌المللی مستقل نیاز داریم تا اطمینان حاصل کنیم که عاملان آن پاسخگو خواهند بود.»

به گزارش اسپوتنیک، مقامات فلسطینی گزارش دادند که بیش از ۳۰۰ جسد - از جمله زنان، کودکان، افراد مسن و مجروح - در گورهای دسته‌جمعی در محوطه بیمارستان ناصر در خان یونس، دومین شهر بزرگ غزه و مجتمع پزشکی الشفا در شهر غزه پیدا شده است.

هر روز ابعاد تازه‌ای از جنایات صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین فاش می‌شود. از هفتم اکتبر و بعد از عملیات فلسطینی طوفان الاقصی، نزدیک به ۳۵ هزار نفر در جنایات رژیم صهیونیستی به‌ویژه در غزه در عملیات‌های زمینی و هوایی تل‌آویو به شهادت رسیده‌اند. بیمارستان ناصر و الشفا هم که در حال حاضر به ویرانه تبدیل شده، مدت‌ها تحت عملیات‌ سنگین صهیونیست‌ها بود و بعد از خروج آنها، گورهای دسته‌جمعی یکی پس از دیگری رو می‌شود.

با کشف تعداد بیشتری از گورهای جمعی در نقاط مختلف نوار غزه و بیرون آوردن پیکرهایی بدون سر، دست، پوست و یا با دست و پاهای بسته و همچنین اجسادی که هنوز سرم و وسایل پزشکی به آنها وصل است، اجساد کودکان و اجسادی که به شدت متلاشی شده‌اند، ابعاد دیگری از جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در حملاتش به نوار غزه نمایان شده و مسوولان مختلف آغاز تحقیقاتی بین‌المللی و مستقل درباره این جنایات را خواستار شده‌اند.

انتهای پیام   

دیگر خبرها

  • اصرار به آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات /اخطار موشکی روسیه به آمریکا بر سر طرح جنگ ستارگان /بازخوانی خاطرات
  • جزئیات جدید دادستان از پرونده یسنا |‌ شواهد و قرائن نشان می دهد ...
  • نظامیان آمریکا و روسیه در نیجر در پایگاهی واحد مستقر هستند
  • آستین: نیرو‌های روسیه در نیجر به نیرو‌های آمریکایی دسترسی ندارند
  • چه اتفاقی برای یسنا افتاده بود؟ / احضار چند مظنون
  • روسیه تحقیقات درباره گور‌های جمعی غزه را خواستار شد
  • روسیه تحقیقات درباره گورهای جمعی غزه را خواستار شد
  • انتقاد گزارشگر سازمان ملل از خشونت پلیس آمریکا در اعتراضات دانشگاهی
  • دسترسی کودکان فرانسه به گوشی و شبکه اجتماعی محدود شود
  • پشت‌پرده استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی صهیونیست‌ها