Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد حوزه علمیه با اشاره به ارزش و اجر معنوی زیارت سید الشهدا (ع) گفت: زیارت امام حسین (ع) برای انسان تولد دوباره است و سبب پاک شدن گناهان می‌شود و کیمیایی برای انسان است. ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴ استانها قم نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید‌محمد‌صادق میرشفیعی در برنامه سحرگاهان حرم حضرت معصومه (س) اظهار داشت: هنگامی که حضرت معصومه (ع) به دعوت برادرشان امام رضا (ع) به ایران و قم آمدند یکی از اشعریون فرمود که هنگامی که خدمت امام رضا(ع) رسیدم ایشان فرمود بانویی از ما در قم مدفون هستند و به زیارت ایشان بروید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حدیثی از امام رضا (ع) درباره اهمیت زیارت حضرت معصومه (س) افزود: امام رضا (ع) فرمود زیارت خواهرم حضرت معصومه (س) در قم ثواب زیارت من در مشهد را دارد.

استاد حوزه علمیه با قرائت حدیثی از امام جواد (ع) گفت: هر کسی که به زیارت پدرم مشرف شود خداوند ثوابی بیش از هزار حج و عمره قبول شده به وی عطا می‌کند و زیارت پدرم از هزار حج قبول شده افضل است.

میرشفیعی با بیان اینکه از جمله کارهایی که در میان شیعیان رونق دارد زیارت قبور اهل بیت(ع) است، تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم به پیامبر(ص) فرمود به مردم بگو بابت رسالت از شما مزدی نمی‌خواهم غیر از دوستی و محبت به اهل بیت (ع)، سفرهای زیارتی و زیارت قبور اهل بیت (ع) محبت به اهل بیت (ع) است.

وی با اشاره به ارزش و اجر معنوی زیارت سید الشهدا (ع) گفت: زیارت امام حسین (ع) برای انسان تولد دوباره است و سبب پاک شدن گناهان می‌شود و کیمیایی برای انسان است.

استاد حوزه علمیه با اشاره به حدیثی امام باقر (ع) خاطرنشان کرد: کسی که به زیارت امام حسین (ع) در کربلا مشرف شود مانند کسی است که درعرش، خدا را زیارت کرده است.

انتهای پیام/ ز

R7854/P41362/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۰۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی در قم برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، پیکر مرحومه معصومه حائری همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی فرزند امام راحل(ره) امروز از مسجد نو واقع در خیابان آستانه به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) تشییع و پس از اقامه نماز میّت توسط آیت الله سبحانی در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به خاک سپرده شد.

این مراسم با حضور بیت حضرت امام (ره)، استاندار قم، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران برگزار شد.

مراسم ختم همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد.

به گزارش تسنیم، مرحومه معصومه حائری عروس امام خمینی(ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح روز پنجشنبه 6 اردیبهشت‌ماه 1403 پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • وضعیت منـزل سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش را ببینید | تصویـر
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش + تصاویر
  • (عکس) تولد ۴۴ سالگی فریدون زندی با پسرش
  • فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)