Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-18@12:47:31 GMT

◄ تردد 54 هزار پرنده در آسمان ایران

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۵۰۳۷۵

◄ تردد 54 هزار پرنده در آسمان ایران

تین‌نیوز | 

بنا بر گزارش اداره کنترل فضای کشور، کنترلرهای این مجموعه در اردیبهشت امسال 54238 پرواز را کنترل و هدایت کرده‎اند.

به گزارش تین‌نیوز وبه نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، براساس این گزارش کنترلرهای اداره کنترل فضای کشور در اردیبهشت 16732 پرواز داخلی، 30521 پرواز عبوری، 6397 پرواز بین‎المللی و 588 سایر پروازها را بر فراز آسمان ایران کنترل و هدایت کرده‎اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌این‌ترتیب، در اردیبهشت به‌طور میانگین روزانه 540 پرواز داخلی، 985 پرواز عبوری، 206 پرواز بین‎المللی و 19 سایر پروازها و درمجموع 1750 پرواز انجام‌شده است.

براساس این گزارش، در فروردین امسال نیز  17278 پرواز داخلی، 31966 پرواز عبوری، 8686 پرواز بین‎المللی و 616 سایر پروازها و درمجموع 58555 پرواز بر فراز آسمان ایران کنترل و هدایت‌شده‌اند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پرواز عبوری شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۰۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از یک هزار سیل زده/ ۶۳ عملیات امدادی در هفت استان

بابک محمودی با اعلام هشدار نارنجی و قرمز از سوی هواشناسی ۲۷ تا ۲۹ فروردین ماه جاری در هفت استان بوشهر، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان، یزد، اظهارداشت: در ۶۳ عملیات امداد و نجات، یک هزار و ۳۵۰ نفر امدادرسانی شدند.

وی از اسکان ۳۲۰ نفر و تخلیه ۹ روستا به دلیل سیلاب خبر داد و گفت: ۵ روستا در هرمزگان، ۲ روستا در سیستان و بلوچستان و ۲ روستا در کرمان تخلیه شدند که البته ساکنان روستا‌های هرمزگان و کرمان به روستا بازگشتند.

محمودی از ادامه امداد رسانی در مناطق متاثر از سیل خبر داد و افزود: ۲ بالگرد نیز در حال آماده باش هستند تا با کاهش بارش امکان پرواز را پیدا کرده و امدادرسانی هوایی را آغاز کنند.

وی با اشاره به خارج شدن یک اتوبوس از جاده به دلیل وقوع سیلاب در معابر در چابهار گفت: حضور به موقع امدادگران سبب زنده ماندن مسافران شد؛ شرکت‌های مسافر بری بدون توجه به هشدار‌های هواشناسی اقدام به تردد در جاده می‌کنند که بسیار خطرناک است.

محمودی گفت: همان طور که در هنگام وقوع هشدار‌های هواشناسی به دلیل رعایت ایمنی، پرواز‌ها با محدودیت انجام می‌شود باید برای تردد‌های بین شهری نیز محدودیت در نظر گرفته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از یک هزار سیل زده/ ۶۳ عملیات امدادی در هفت استان
  • هشدار صندوق بین المللی پول درباره بدهی دولت آمریکا
  • لک لک‌های سفید دیگر برای تهرانی‌ها خوشبختی نمی‌آورند؟ چرا لک لک‌ها از تهران رفتند؟ (فیلم)
  • همه مسیرهای هوایی کشور باز است
  • تکذیب ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور
  • ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور؟
  • شرکت فرودگاه‌ ها: تکذیب ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور
  • ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور تکذیب شد
  • ادامه جنگ داخلی در سودان؛ روزانه 20 هزار نفر آواره می‌شوند
  • افشین قطبی در نقش هدایت کننده هرکول کانادایی