Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@05:24:19 GMT

ثبات مداوم در مطالعه رمز موفقیت در کنکورم بود

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۵۰۴۴۳

ثبات مداوم در مطالعه رمز موفقیت در کنکورم بود

علی مهرایی رتبه 3 کنکور گروه علوم انسانی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره روزهایی پایانی کنکور و رموز موفقیت خود در کنکور گفت: امسال به دلیل قرار گرفتن دو هفته پایانی کنکور در ماه مبارک رمضان درس خواندن سخت تر است و پارسال در دو هفته آخر قبل از کنکور یک دور همه کتاب ها را خواندم که همه مطالب را دوره کرده باشم و مرور آخر فقط برای کم کردن استرس است ،تا قبل از عید روزی 5 ساعت مطالعه داشتم اما بعد از عید روزی 8 ساعت به طور مداوم درس می خواندم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رتبه 3 کنکور گروه علوم انسانی افزود:در هفته های آخر در آزمون های جامع شرکت می کردم ولی کلاس کنکور نمی رفتم و استفاده از کلاس کنکور واقعا بستگی به مدرسه ، شیوه و نحوه تدریس در مدرسه دارد و مدرسه ما از سطح علمی بسیار خوبی برخوردار بود که نیازی به کلاس کنکور نداشتم.

دانشجوی حقوق دانشگاه تهران در ادامه تصریح کرد:بزرگترین رمز موفقیت ام ابتدا توکل به خدا بود و ثبات مداوم در مطالعه ،با اینکه زیاد درس نمی خواندم اما چون در دوسال به طور مداوم مطالعه مشخص داشتم در کسب موفقیت ام در کنکور بسیار مهم بود.

مهرایی تاکید کرد:اگر فرصتی برای ادامه تحصیل در خارج از کشور برایم فراهم شود برای کسب مدارج بالاتر دانشگاه های دیگر دنیا را تجربه خواهم کرد اما دوست دارم بعد از کسب علم به ایران برگردم و به مردم وطنم خدمت کنم.

وی در پایان متذکر شد:آخرین توصیه ام به دانش آموزان توکل به خدا و عدم توجه به هر آنچه در آزمون های گذشته اتفاق افتاده است و اگر در درسی عقب ماندند به خود استرس وارد نکنند و همه توان و تمرکز خودشان را بر روی دروسی که تسلط دارند بگذارند.

خبرنگار:ندا فراهانی

گروه علوم انسانی رتبه 3 کنکور علی مهرایی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: گروه علوم انسانی رتبه 3 کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۰۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در سمنان

یغمایی  ننماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری بااعلام رقابت داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی و فنی و انسانی فردا در نوبت صبح گفت:گروه‌های آزمایشی هنر و زبان خارجه هم فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت در نوبت عصر برزار خواهد شد.

وی گفت:گروه آزمایشی علوم تجربی هم در روز جمعه و در نوبت صبح به رقابت خواهند پرداخت.

نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری با بیان افزایش ۳ دهم درصد تعداد داوطلبان این استان درکنکور امسال گفت:در این ماراتن علمی ۶۲ درصد خانم‌ها و ۳۸ درصد داوطلبان آقا شرکت کردند.

یغمایی به شرکت کنندگان توصیه داشت که با خود وسایل الکتریکی همراه نداشته باشند و ساعت حرکت بین منزل تا حوزه انتخابیه را مدیریت کنند.

نوبت دوم کنکور در تیرماه ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
  • واسه نونه... واسه نونه!
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در سمنان
  • آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • حرف آخر ، بهترین انتخاب برای موفقیت در کنکور 1403
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • دلیل واقعی قطعی مداوم سرویس‌های متا
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدارس آذربایجان غربی
  • ساخت ۱۸۰۰ کلاس درس در آذربایجان غربی