Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ شعبه بیت‌الاحزان شهرستان دلگان از سال 86 فعالیتش را آغاز و در حال حاضر با 20 شعبه در روستاهای این شهرستان در زمینه قرآن فعالیت‌های متنوعی را انجام داده و در همین راستا برای تأمین هزینه‌های این مجموعه نیازمند حمایت خیران است.
این مؤسسه به‌دلیل فعالیت در مناطق محروم بعضاً با دریافت شهریه اندک و یا هیچ شهریه‌ای از علاقه‌مندان دوره‌هایش را برپا می‌کند اما هزینه‌های جاری مؤسسه حتی کفاف حقوق مربیانش را هم نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا خیرین و علاقه‌مندان به خدمت در راه توسعه و گسترش فرهنگ قرآنی می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر از فعالیت‌های این مؤسسه با شماره 09156335409 تماس بگیرند.
این شعبه از بیت‌الاحزان با مدیریت سکینه سبزیان از اهالی روستایی از شهرستان فسا استان فارس است، کسی که پس از موفقیت ‌حفظ کل قرآن در بیت‌‌الاحزان به عنوان داوطلب در طرح مهاجر مؤسسه به سیستان و بلوچستان آمده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۰۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت ۹۲۷ نفر داوطلب کنکور در دلگان

رضا سابکی افزود: مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ صبح امروز با برگزاری آزمون ریاضی و علوم انسانی آغاز شد و در نوبت عصر نیز آزمون‌های گروه آزمایشی زبان و هنر و فردا نیز آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی برگزار خواهد شد. 

سابکی تصریح کرد: ۹۲۷ نفر داوطلب دلگانی در مرحله اول کنکور سال ۴۰۳ ثبت نام کردند که ۶۵۷ نفر از آنان زن و ۲۷۰ نفر مرد هستند. 

وی گفت: این آزمون‌ها در شهرستان دلگان در پنج حوزه امتحانی برگزار می‌شود که ۱۳۰ نفر عوامل اجرایی، نظارت و حفاظت آن بر عهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کارگران رکن تولید هستند
  • مشکل تأمین برق ناشی از ناترازی درآمد و هزینه‌های شرکت برق است
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • رفع نقاط حادثه خیز در زنجان نیازمند تأمین اعتبارات است
  • حال ناخوش رانندگان تاکسی در گرگان
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری
  • مثبت شدن تراز درآمد و هزینه تأمین اجتماعی
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • آغاز رقابت ۹۲۷ نفر داوطلب کنکور در دلگان
  • ارز حج ۱۴۰۳ تأمین شد