Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@05:53:12 GMT

ایران دوباره برای مذاکره برمی‌گردد!

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۵۰۷۳۲

رئیس جمهوری آمریکا پس از امضای توافق بارهبر کره شمالی افزود: امیدوارم که در زمان مقتضی و بعد از آغاز تحریم های بیرحمانه ای که وضع کردیم، آنها بیایند و درباره یک توافق واقعی مذاکره کنند، برای آنکه دوست دارم آنرا انجام دهم اما الان برای این کار خیلی زود است. ناطقان: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا پس ازامضای توافق بارهبر کره شمالی درحالیکه ماه گذشته ازتوافق بین المللی میان ایران و 1+5 (برجام) خارج شد، اعلام کرد: مایل به انجام مذاکره درباره یک توافق واقعی با ایران هستم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترامپ روز سه شنبه در این نشست خبری در سنگاپور که از اغلب شبکه های تلویزیونی مهم جهان بصورت مستقیم پخش می شد، مدعی شد: توجه ایران دیگر معطوف به دریای مدیترانه و سوریه نیست و 'اعتماد به نفس آنان کاهش یافته است.'
وی ادعا کرد: برای بازگرداندن گروگانها به آمریکا مانند دولت قبل که به ایران یک میلیارد و 700 میلیون دلار پرداخت کرد، پولی به کره شمالی پرداخت نکردم.
ترامپ در این کنفرانس خبری که بدون حضور کیم جونگ اون رهبر کره شمالی برگزارشد، اظهار داشت: در باره توافق ایران صادقانه بگویم موضوع هسته ای اولویت نخست من است. اما در باره توافق ایران، فکر نمی کنم ایران همان کشور 3 تا 4 ماه قبل باشد، فکر نمی کنم آنها دیگر چندان نگاهی به مدیترانه داشته باشند و دیگر آنها آن چنان نگاهی با اطمینان کامل به سوریه ندارند.
رئیس جمهوری آمریکا افزود: امیدوارم که در زمان مقتضی و بعد از آغاز تحریم های بیرحمانه ای که وضع کردیم، آنها بیایند و درباره یک توافق واقعی مذاکره کنند، برای آنکه دوست دارم آنرا انجام دهم اما الان برای این کار خیلی زود است.
ترامپ درمورد رهبر کره شمالی نیز گفت: او مرد باهوشی است و من باور کردم که می خواهد شرایط را تغییر دهد. در وقت مناسبش به کره شمالی سفر خواهم کرد و یا او را به کاخ سفید دعوت می کنم.
منبع: انتخاب برچسب ها: ترامپ ، مذاکره ، کیم جونگ اون

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ترامپ مذاکره کیم جونگ اون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۰۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید

سرمربی تیم ملی فوتبال در پیامی به حمایت از تیم ملی فوتسال پرداخت.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران توانست با غلبه بر ازبکستان میزبان به فینال جام ملتهای اسیا ۲۰۲۴ راه پیدا کند.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پیامی ویدئویی در حمایت از تیم ملی فوتسال اظهار کرد: عرض تبریک به فرزندان برومند ایران زمین. به نظر من شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی‌دارد. نسل تازه ای با درایت سرمربی با دانشتان در حال شکل گیری است و قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی است برای افتخارات بیشتر و مسابقات جهانی. آرزو دارم و اطمینان می دهم که با همین قدم های استوارتان با جام به وطن برمی گردید.

فینال فوتسال جام ملتهای آسیا فردا بین ایران و تایلند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟