Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع با تجربه تاتنهام هنوز در خصوص آینده اش تصمیمی نگرفته است.

طرفداری- توبی آلدرویرلد، مدافع باشگاه تاتنهام هنوز تصمیمی در خصوص آینده خود نگرفته است.

به نقل از تلگراف، وقتی در خصوص احتمال ماندن در تاتنهام از وی سوال شد، او در پاسخ گفت:

بله. چرا که نه؟ هنوز دو سال از قراردادم باقی مانده است. اکنون نمی دانم در آینده چه رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص حضور تیم ملی انگلستان در جام جهانی 2018 روسیه افزود:

من چهار سال در فوتبال جزیره بوده ام و فکر می کنم امسال آنها متفاوت با دوره قبل هستند. تیمشان جوان بوده و انگیزه بسیاری دارد. در کنار ستاره ها، آنها بازیکنانی دارند که می خواهند خود را در زمین نشان دهند. فکر می کنم انگلیس جام جهانی خوبی را تجربه خواهد کرد. اگر آنها در بهترین فرم باشند، هرکاری که بخواهند را می توانند انجام دهند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۰۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی قایدی در فصل جاری با پیراهن اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته و از بهترین بازیکنان این تیم و لیگ امارات بوده است. او بازیکن الاهلی است و در این فصل به صورت قرضی در اتحاد کلباء بازی می‌کند.

درخشش این بازیکن ریزنقش ایرانی باعث شده است تا گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشتش به الاهلی برای فصل بعد زیاد باشد. روزنامه اسپورت ۳۶۵ امارات درباره وضعیت قایدی برای فصل بعد نوشت: قایدی در اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته است، اما هنوز تکلیفش برای فصل بعد مشخص نیست و باشگاه در این زمینه تصمیمی نگرفته است. سرمربی الاهلی باید درباره بازگشت قایدی نظر بدهد که هنوز رای نهایی‌اش را اعلام نکرده است.

این روزنامه اماراتی درباره پیشنهاد‌هایی که برای مهدی قایدی ارائه شده است، نوشت: تاکنون هیچ پیشنهاد رسمی به الاهلی برای جذب مهدی قایدی داده نشده است و همه آنچه در رسانه‌ها آمده، گمانه‌زنی است و صحت ندارد.

پیش از این رسانه‌های عربی اعلام کرده بودند مهدی قایدی پیشنهاد‌های خارجی بسیار خوبی دارد و حتی بحث حضورش در پورتو و جایگزینی‌اش با مهدی طارمی مطرح شد که اسپورت ۳۶۵ امارات چنین خبر‌هایی را رد کرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نایب رئیس بارسا تأیید کرد: ژاوی می‌ماند
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • آینده نامشخص ژاوی در بارسلونا از نگاه فابریتزیو رومانو
  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • اردوغان: عراق درباره آب مطالباتی از ترکیه دارد
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • ژاوی در یک قدمی تغییر نظر و ماندن در بارسلونا