Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-27@13:17:35 GMT

وضعیت مصدومان تیم ملی والیبال

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۵۰۹۴۶

وضعیت مصدومان تیم ملی والیبال

فیزیوتراپ تیم ملی والیبال در آستانه بازی‌های هفته چهارم لیگ ملت‌ها آخرین وضعیت مصدومان را تشریح کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سیامک افروزی با اشاره به آخرین وضعیت محمدجواد معنوی‌نژاد که قبل از آغاز لیگ ملت‌ها از ناحیه کمر دچار مشکل شد،‌ گفت: معنوی‌نژاد در تمام این مدت زیر نظر پزشکان بود و متاسفانه بعید به نظر می‌رسد که به بازی‌های لیگ ملت‌ها برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص آسیب دیدگی سید محمد موسوی مدافع میانی تیم ملی از ناحیه زانو در هفته دوم اظهار کرد: به او دو هفته استراحت داده‌ایم و برای مشخص شدن رسیدن او به بازی‌های هفته پنجم در تهران باید از این بازیکن تست‌پرش بگیریم که در صورت جواب دادن، تکلیفش روشن خواهد شد.

افروزی در ارتباط با مشکل پیش آمده برای امیر غفور در هفته سوم از ناحیه مینسک زانو در روسیه هم یادآور شد: خوشبختانه مصدومیت او‌ خیلی حاد نبود و وی به بازی‌های هفته چهارم می‌رسد. بقیه بازیکنان هم فعلا مشکلی ندارند و با قدرت در تمرینات شرکت دارند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۰۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در رقابت‌های امروز چابکسواران با ۵۱ راس اسب در ۷ دور ۱۲۰۰ و ۱۶۰۰ متری با اسب‌هایی از نژاد‌های دوخون، ترکمن و تروبرد در کورس بهاره گنبدکاووس با هم رقابت کردند.  
آرمین کریمی ، امین محمدی در ۲ دور، رامین قهرمانی، پیمان قلر عطا، محمد صفا مختوم نژاد و کمال دالیجه عطا برترین‌های دور‌های اول تا هفتم بودند.
روز سوم این هفته فردا در میدان سوارکاری گنبدکاووس برگزار می‌شود.

برترین های امروز ۱۲ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • وضعیت غمناک دانش‌ آموزانی که به‌ دلیل سیل و تخریب جاده ها به کنکور نرسیدند
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس