Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، محمد رودباری اظهار داشت: این اقدام به منظور افزایش کیفیت رویه آسفالت و ایجاد مسیر مطمئن‌تر برای تردد وسایل نقلیه در محورهای شریانی، اصلی و فرعی و محورهای روستایی استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه لکه گیری آسفالت از جمله اقدامات اجرایی این اداره کل در تمامی فصول است، یادآور شد: حفظ و نگهداری راه‌های ارتباطی استان در راستای بالا بردن ایمنی و نگهداری از راه‌های حوزه استحفاظی از دیگر اهداف اجرایی این طرح بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری استان همدان، شانه سازی راه های آسفالته استان را از دیگر اقدامات عنوان و اضافه کرد: در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری ۷۲۷ کیلومتر از راه های استان شانه سازی شدند.

محمد رودباری ادامه داد: همچنین در راستای نگهداری و ایمنی راه ها، در این مدت ۱۰۵ کیلومتر از آسفالت سطح راه های استان همدان روکش شدند.

کد خبر 4319955

منبع: مهر

کلیدواژه: آسفالت راهداری راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی روز جهانی قدس ماه مبارك رمضان مشهد گرگان شیراز شهرکرد یاسوج شب قدر خرم آباد خطبه های نماز جمعه امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۰۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد

فرخی رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز و این عملیات به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری در حال اجرا است.

او افزود: همچنین قرارداد اجرای روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل به طول ۲۵ کیلومتر و نیز قرارداد اجرای روکش آسفالت گرم به طول ۳۰ کیلومتر در محور مذکور منعقد شده و در دستور کار است که پس از تأمین و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید

روکش آسفالت ۸۴۷ کیلومتر از راه‌های خراسان جنوبی

فرخی بیان کرد: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور و در جهت بهسازی و روکش آسفالت در این محور انجام می‌شود که با اجرای این عملیات، شاهد کاهش تصادفات و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بزرگ‌ترین شهرهای جهان ۲۰۲۴ بر اساس جمعیت و مساحت
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • اجرای زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس یزد
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد