Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس انجمن اکوستیک و ارتعاشات گفت: کنفرانس بین المللی اکوستیک و ارتعاشات ۱۳ و ۱۴ آذر ماه در پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشکده مهندسی مکانیک و انرژی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

داوود یونسیان، رئیس انجمن اکوستیک و ارتعاشات در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص برگزاری کنفرانس بین المللی اکوستیک و ارتعاشات در دانشگاه شهید بهشتی گفت: برگزاری چنین گردهمایی‌های علمی ارزشمند بستر و فرصت مناسبی را برای اجتماع مجرب‌ترین اساتید، پژوهشگران و صنعتگران داخلی و خارجی جهت تبادل آخرین دستاورد‌های علمی و صنعتی در شاخه‌های مختلف حوزه آکوستیک و ارتعاشات و به منظور بهره گیری بیش از پیش صنعت و دانشگاه از تجارب و دانش یکدیگر و نیز ارتقاء انگیزه و دانش بیشتر دانشجویان و علاقه‌مندان در این زمینه فراهم می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه گفت: کنفرانس بین المللی اکوستیک و ارتعاشات محور‌های مختلفی از جمله  مقالات علمی-پژوهشی ( آزمون‌های شوک و ارتعاش، آکوستیک در معماری، آکوستیک در موسیقی، آکوستیک زیر آب، پایش وضعیت ارتعاش و صوت، پردازش سیگنال در آکوستیک، تحلیل سیگنال‌های گفتاری و در زمینه مقالات تجربه صنعتی – مطالعه موردی در صنایع (پتروشیمی، خودرو و حمل و نقل ریلی، دفاعی، صنایع و معادن، نفت و گاز، نیروگاه، هوا و فضا) دارد.

وی همچنین اظهار کرد : در این کنفرانس از ۱۴ تن از اساتید برجسته دنیا جهت سخنرانی  دعوت خواهیم کرد، در حاشیه کنفرانس برنامه‌های ویژه‌ای مانند تقدیر و اهدای جوایز به محقق برتر در حوزه آکوستیک و ارتعاشات، پایان نامه برتر، مسابقه دانشجویی، مهندس برتر در نظر گرفته شده است.

یونسیان با اشاره به برگزیده شدن ویژگی های محقق برتر افزود: محقق برتر باید در رشته آکوستیک و ارتعاشات در زمینه‌های علمی و پژوهشی، ارائه مقالات و کتب ، تربیت دانشجو در مقطع دکتری و پروژه‌های صنعتی سابقه درخشانی داشته باشد.

وی در خصوص پایان نامه‌ی برتر در این کنفرانس تصریح کرد: طی دو سال اخیر فراخوانی با عنوان صدا و ارتعاشات داده می‌شود و هرسال ۱۰۰ پایان نامه در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری باتوجه به رویکرد هر مقطع (جنبه نوآوری و کاربردی بودن)  جایزه  پایان نامه برتر اهدا می‌گردد.

رئیس انجمن آکوستیک و ارتعاشات ایران بخش مسابقات دانشجویی این کنفرانس را بسیار جذاب دانست و گفت: مسابقه دانشجویی این کنفرانس بسیار جذاب است و هرساله استقبال زیادی توسط دانشجویان از آن می‌شود، مسابقه در زمینه ساخت (ابزار اندازه گیری ارتعاشات) است که دانشجویان باید دستگاهی را جهت اندازه گیری ارتعاشات طراحی کنند و هر دستگاهی که ارتعاشات را به طور دقیق‌تر اندازه گیری کند برگزیده خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: دانشجویان در همه مقاطع تحصیلی اعمم از کارشناسی کارشناسی ارشد و دکتری می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

یونسیان در خصوص مهمانان این کنفرانس گفت: معمولا مهمانان این کنفرانس اساتید برجسته خارج از کشور یا اساتیدی که در صنعت مشغول فعالیت اند و البته رئیس دانشگاه میزبان ، حضور دارد.

رئیس انجمن اکوستیک و ارتعاشات ضمن دعوت از متخصصین این رشته در کنفرانس گفت: رشته اکوستیک و ارتعاشات باید در حوزه‌های صنعت و توسعه شهری توسعه پیدا کند زیرا بعد از آلودگی هوا، آلودگی صوتی از معظلات جوامع شهری است.

کنفرانس بین المللی اکوستیک و ارتعاشات ۱۳ و ۱۴ آذر ماه در پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشکده مهندسی مکانیک و انرژی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود ، همچنین آخرین مهلت ارسال مقالات ۱۳۹۷/۴/۱۵است .    

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کنفرانس دانشگاه بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۱۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، فصل چهارم از سلسله نشست‌های علمی آنلاین «درآمدی به اخلاق قرآنی» به همت انجمن علمی معارف اسلامی دانشگاه شهید بهشتی با همکاری مراکز علمی کشور برگزار می‌شود.

از مزایای شرکت در این نشست اعطای گواهینامه معتبر از دانشگاه شهید بهشتی است.

زمان برگزاری تا ۲۷ اردیبهشت ماه هر شب رأس ساعت ۲٠:٠٠ اعلام شده است.

علاقمندان می‌توانند از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6085028 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • موزه‌ها روایتگر هویتی ملت‌ها هستند
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • اقدام تاثیرگذار دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • جهش تولید با جهش مهارت در کشور محقق می‌شود
  • نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود