Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اردوي تيم ملي بسکتبال در حالي جريان دارد که رسانه‌ها نمي‌توانند حضور پيدا کنند و دليل اين دوري مشخص نيست.
به گزارش خبرگزاري فارس، تيم ملي بسکتبال اين روزها در حالي خودش را براي حضور در بازي هاي آسيايي آماده مي‌کند که مسئولان تيم ملي دوست ندارند، اردوها و تمرينات در حضور رسانه‌ها باشد و درهاي تيم ملي به روي آنها بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اردوي تيم ملي حدود 45 روز است که آغاز شده و در اين مدت خبرنگاران تنها يک بار فرصت حضور آن هم در 30 دقيقه آخر تمرين را داشته‌اند و مشخص نيست مسئولان و کادرفني تيم ملي از چه چيزي هراس دارند که رسانه‌ها را نامحرم مي‌دانند.
رسانه‌ها چه حالا و چه در سال‌هاي گذشته همواره و در هر شرايطي حمايت خود را از تيم ملي داشته‌اند و در آستانه بازي‌هاي آسيايي نيز همين کار را انجام مي‌دهند، اما ظاهرا شرايطي در اردو وجود دارد که باعث شده تابلوي ورود ممنوع مقابل رسانه‌ها قرار بگيرد.
کادرفني و سرپرستي تيم ملي شايد اين تصور را دارند که با بسته نگه داشتن درهاي اردو، حواشي و اخبار درون آن به بيرون درز پيدا نکند، اما غافل از اينکه در عصر ارتباطات اين کار تقريبا غيرممکن شده است؛ نمونه آن مسائلي بود که پيرامون قهر حامد حدادي از اردو به وجود آمد.
البته بسته شدن درهاي اردو به روي رسانه‌ها از زمان حضور شاهين طبع و سرپرستي مسعود قاسمي در تيم ملي به وجود آمده و پيش از آن و در زمان مربيان خارجي مانند ماتيچ، بچيروويچ و بائرمن از اين دست اتفاقات رخ نمي‌داد!
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۱۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی نسب غایب بزرگ تمرین شلوغ استقلال

تمرین امروز استقلال تحت تاثیر حضور هواداران این تیم در محل برگزاری تمرینات قرار داشت و در یک روز تعطیل، هواداران تیم آبی پایتخت از فرصت به دست آمده نهایت استقاده را برده و خود را به محل تمرینی تیم محبوب خود رسانده بودند.

اما این حضور به قدری پرشور بود که مسئولان باشگاه استقلال هم انتظار آن را نداشتند و حتی در دقایق ابتدایی تمرین موجب بروز بی نظمی هم شد و باتوجه به اینکه جایگاه تماشاگران در کمپ مرحوم ناصر حجازی نیمه تمام است، برخی از تماشاگران در اوایل تمرین جایی برای نشستن و تماشا نداشتند تا مسئولان کمپ دچار چالشی جدی شوند.

در نهایت عده‌ای پشت دروازه و کنار زمین نشسته و به نظاره تمرین پرداختند و عده‌ای هم روی لبه های سکوها حضور داشتند تا این مشکل هم به نوعی برطرف شود که البته دلیل اصلی آن عدم انتظار مسئولان استقلالی بابت حضور این تعداد تماشاگر در تمرین بود.

تمرین شاگردان جواد نکونام هم با گرم کردن و نرم دوی شروع شد و بازیکنان این تیم در قالب دو تیم در زمینی کوچک مشغول بازی بودند.

امیرحسین صادقی، بهتاش فریبا، بابازاده و خانواده رافائل سیلوا تماشاگران ویژه تمرین امروز بودند و نکته جالب عدم حضور مهدی هاشمی نسب در تمرین بود که هنوز دلیل آن مشخص نیست و باید منتظر ماند و دید علت این غیبت چه بوده است. همچنین زبیر نیک نفس تنها بازیکنی بود که در این جلسه تمرینی احساس درد می‌کرد.

انتهای این جلسه تمرینی هم با اشتیاق زیاد هواداران و بی نظمی و هرج و مرج برای درخواست عکس سلفی با بازیکنان همراه بود و همچنین این حضور پرشور موجب ترافیک شدیدی هم در خیابان منتهی به کمپ ناصر حجازی شده تا جمعه شلوغ آبی پوشان این چنین به پایان برسد.

 

منبع:فوتبالی 

دیگر خبرها

  • ببینید | حضور ۳ زن مسلمان با شال و مانتو در تبلیغ یک گوشی همراه وسط زمین بسکتبال در دل آمریکا
  • تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • اوج گیری انتقادات از اسرائیل در واکنش به بسته شدن دفتر الجزیره
  • تشییع پیکر مرحوم اسکویی با حضور مسئولان ورزشی
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • هاشمی نسب غایب بزرگ تمرین شلوغ استقلال