Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، ششمین جشنواره فرهیختگان توسط دانشگاه آزاد اسلامی به صورت ملی و همزمان برگزار می کند.

در دستورالعمل برگزاری ششمین جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری (فرهیختگان) آمده است: «با توجه به اهمیت موضوع، لازم است دبیرخانه هیات امنای استان ها و واحدهای جامع مستقل علوم و تحقیقات و نجف‌آباد با در نظر گرفتن نکات لازم، موضوع را به استادان، دانشجویان، دانش‌آموختگان و علاقه‌مندان اطلاع‌رسانیکرده و نسبت به معرفی برگزیدگان هر استان به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای انتخاب برترین های جشنواره، چگونگی ارزیابی و دستورالعمل های لازم که به تایید شورای سیاست‌گذاری جشنواره رسیده، به واحدها فرستاده می شود.

دبیرخانه هیات امنای استان های دانشگاه آزاد اسلامی موظفند ضمن تشکیل ستادی به عنوان «ستاد هماهنگی استانی جشنواره فرهیختگان» با ترکیب دبیر هیات امنای استان به عنوان رئیس ستاد استانی جشنواره، یک تا سه تن از معاونان پژوهش و فناوری واحدهای استان و یک تا سه تن از اعضای هیات علمی صاحبنظر و برجسته در هر یک از گروه های آموزشی، نسبت به اطلاع‌رسانی، شناسایی و معرفی برترین تولیدات علمی و معرفی برگزیده در هر بخش همراه با سوابق و مستندات به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند.

مهلت معرفی برگزیدگان هر استان و واحدهای جامع مستقل (یک برگزیده در هر بخش جشنواره) به همراه فرم های داوری، مستندات، فهرست کامل به همراه امتیازهای برگزیدگان و صورتجلسه ستاد هماهنگی استانی جشنواره فرهیختگان حداکثر تا یکم مهرماه است.

بازه زمانی بررسی مدارک و مستندات داوطلبان شرکت در جشنواره از فروردین ۹۴ تا آخر سال ۹۶ برابر مارچ ۲۰۱۵ تا آخر سال ۲۰۱۷ میلادی است.

برگزیدگان سال های ۹۴ تا ۹۶ جشنواره نمی‌توانند به عنوان برگزیده در همان بخش انتخاب و معرفی شوند.

به منظور تقدیر از سه تن از برترین های بخش های مختلف علمی و پژوهشی دانشگاه که دارای ویژگی های ممتاز و متمایز نسبت به سایر اعضای هیات علمی هستند، مراسم اعطای نشان ویژه امام خمینی (ره) نیز همزمان با جشنواره فرهیختگان برگزار می شود.

این جایزه در سه سطح طلا، نقره و برنز به برگزیدگان این بخش تعلق می گیرد.

کد خبر 4319912 زهرا ساختمانیان

منبع: مهر

کلیدواژه: اساتید دانشگاه امام خمینی ره دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سنجش انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم تحقیقات و فناوری حسین توکلی دانشجویان کلاس درس دانشگاه فنی و حرفه ای منصور غلامی دانشگاه های ایران مرکز سنجش آموزش پزشکی راهپیمایی روز قدس پذیرش بدون آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۱۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی

نخستین رویداد «فناوری‌های نوین در مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی» (فن‌آب) با هدف حمایت از ایده‌های برتر و با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد و در این رویداد ۲۹ طرح از سراسر کشور به دبیرخانه این رویداد ارسال شد که پس از ارزیابی‌ها اولیه ۹ طرح در بخش دانشجویی و ۲ طرح از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور به مرحله نهایی راه یافتند.

برگزیدگان رویداد فن‌آب پس از داوری نهایی مشخص شدند و مقام اول بخش دانشجویی به علی شاکر از دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان، رتبه دوم به فرزانه علی حسینی و عبدالله رحیمی از دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی اصفهان و جایگاه سوم به زینب بخشی نفوتی و گلنسا برادران کوکانی از دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تعلق گرفت.

همچنین شرکت تولیدی دانش‌بنیان توسعه فناوری ازن تجهیز نوین و شرکت مهندسی کاشفان نیلفام در این رویداد مورد تقدیر قرار گرفتند. 

مدیر اجرایی رویداد فن‌آب در مراسم تجلیل از برگزیدگان گفت: هدف اصلی از برگزاری این رویداد، رشد اقتصاد دانش‌بنیان در صنعت نساجی و حرکت در مسیر منافع ملی کشور است.

سید مهدی حجازی با بیان اینکه نساجی یکی از ۱۱ صنعت پیشران کشور است، افزود: اقتصاد دانش‌بنیان صنعت نساجی دچار ضعف‌هایی است و سرمایه‌های انسانی در دانشگاه‌ها می‌توانند این ضعف‌ها را برطرف کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان هم گفت: این استان در صنعت نساجی به‌ویژه ابتدای زنجیره ارزش این صنعت سرآمد است، اما باید با کمک دانشگاه برای ارتقا و رفع محدودیت‌های آن تلاش شود.

رسول سواری با اشاره به اهمیت کمک‌های بخش دانش‌بنیان به صنعت، افزود: مشکلات صنعت با مشارکت اعضای هیات علمی و دانشجویان حل می‌شود.

او تصریح کرد: امکانات زیرساختی شهرک‌های صنعتی در حد نیاز ایجاد شده، اما همین توسعه در برخی موارد محدودیت‌هایی ایجاد کرده است به همین دلیل در بخش تامین زیرساخت‌ها به‌ویژه در بخش آب و برق با مشکلاتی مواجهیم.

سواری، یکی از راهکار‌های رفع این مشکل را بهینه‌سازی و مدیریت مصرف دانست و افزود: دانشجویان در بسیاری از موارد با ایده‌های خلاقانه خود، مسائل صنایع را حل کرده‌اند و در بخش مدیریت بهینه و همچنین فناوری پذیرای دانشگاه و افراد فعال در حوزه نوآوری و فناوری هستیم.

او خاطرنشان کرد: برگزیدگان رویداد فن‌آب مورد حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان مانند ارائه تسهیلات استقرار و کمک هزینه ثبت برند تجاری، تجاری‌سازی و ایجاد بازار ایده‌ها قرار می‌گیرند.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم
  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان