Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین,مدير عامل شركت عمران و بهسازي شهري ايران در جمع شهرداران و روساي شورای شهرهاي استان اعلام كرد: اساس این برنامه اجتماع محور است و بازآفريني باید با مشاركت و همراهي مردم اجرا شود. 

عشایری افزود: دولت در نقش تسهيل گر و تسريع كننده در محلات حضور پر رنگ خواهد داشت ولي در اجرا بايد زمينه مشاركت مردم فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی ؛ طبق برنامه بايد سالانه يك هزار و ٣٣٤ محله با همكاري شهرداري ها بازآفريني شود.
معاون وزير راه اعلام كرد: باید شهرداران هم در كنار ادارت كل راه و شهرسازي قرار گيرند و زمينه ساماندهي بافت هاي ناكارآمد فراهم شود.

رئیس شوراي شهر قزوين هم از وجود ٥٠٠ هكتار بافت فرسوده ناكارامد در شهر قزوين خبر داد.

داودی گفت: به منظور تشويق ساكنان بافت های ناكارآمد , شهرداری قزوین پروانه ساخت رايگان صادر مي كند.

شهردار قزوين هم بر ضرورت توجه به محله محوري تأكيد كرد و گفت: امروز بجاي اينكه به برج سازي توجه كنيم بايد به محلات خصوصا مناطق فرسوده و ناكارآمد توجه كرد.
به گفته صفري ؛امروز محلات سردار ،هادي أباد ،دباغان و شهيد انصاري مشكلات زيادي دارند كه بايد با همراهي مردم و مشاركت ديگر دستگاه ها برطرف شود.

بهزاد پور شهردار تاكستان هم از وجود ١٧٠ هكتار بافت فرسوده و ناكارآمد در شهر تاكستان خبر داد و خواستار هماهنگي دستگاه هاي اجرايي با شهرداري ها در راستاي  ساماندهي بافت هاي فرسوده شد .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بهسازی بهسازی بافت فرسوده استان قزوین بهسازی شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۱۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود

فرماندار ایلام گفت: بسته‌های تشویقی برای ساخت‌وساز در بافت‌های فرسوده با نظر شهرداری پیگیری و با هماهنگی راه و شهرسازی به مرحله اجرا رسانده شود، چراکه یکی از نقاط قوت در احداث مسکن در نظر گرفتن بسته‌های تشویقی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، عبدالصاحب نادری- امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت - در جلسه شورای تأمین مسکن شهرستان ایلام اظهار کرد: با عنایت به تاکید ریاست جمهوری در تسریع ساخت واحدهای نهضت ملی باید تمام دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان در پروژه نهضت ملی مسکن بیش از پیش پای کار باشند.

وی افزود: تمام ادارات با همکاری راه و شهرسازی در تأمین زمین برای باقیمانده تعهدات ایجاد شده همکاری لازم به عمل آورند.

فرماندار ایلام خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های لازم از جمله آب، برق، گاز و فاضلاب برای پروژه‌های اولویت‌دار از نظر پیشرفت فیزیکی از طریق هماهنگی با بنیاد مسکن توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان اجرا شود.

نادری تصریح کرد: بسته‌های تشویقی برای ساخت‌وساز در بافت‌های فرسوده با نظر شهرداری پیگیری و با هماهنگی راه و شهرسازی به مرحله اجرا رسانده شود، چراکه یکی از نقاط قوت در احداث مسکن در نظر گرفتن بسته‌های تشویقی است.

وی با تشکر از بانک مسکن که پای کار بوده است، گفت: بانک‌هایی که در خصوص ارائه تسهیلات متعهد شده‌اند جهت مسکن همکاری لازم را نداشته‌اند باید تعیین تکلیف شود.

کد خبر 747768

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان استان آذربایجان شرقی به اهر
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • عزم دولت و شهرداری برای حل مشکلات مناطق جنوبی تهران | از نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند
  • کاهش بافت فرسوده گرگان با افزایش نوسازی
  • ۳۰ درصد شهر اهر دارای بافت فرسوده و ناکارآمد است
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود
  • پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف۸۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده