Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مسعود مهدی زاده مقدم گفت : بهره برداری از این پروژه به طول 16 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد 700 میلیون ریال در طول مدت 6 ماه از محل اعتبارات پروژه‌های عمرانی به انجام رسید.

وی افزود: تکمیل و توسعه متوازن زیرساخت‌های عمرانی از جمله وظایف شرکت شهرک‌های صنعتی و یک ضرورت برای توسعه صنعتی بوده و امیدواریم با تلاش‌های شبانه روزی بتوانیم سهم مناسبی از سرمایه گذاری را در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است این شهرک صنعتی با مساحتی بالغ بر 213 هکتار و استقرار 266 واحد صنعتی به بهره برداری رسیده زمینه اشتغال 6 هزار 100 نفر را تا کنون فراهم کرده است.

انتهای پیام// ف. ح    
بهره برداری از پروژه آبرسانی شهرک صنعتی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت بحران آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۱۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید

ابوالحسن عالی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرا پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال ۴۱ خانوار با ۱۲۳ نفر از مزیت این پروژه برخوردار شدند.

وی بیان کرد: منابع تامین آب این پروژه خط کوثر و چاه است و در قالب طرح جهاد آبرسانی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال در دهه فجر سال قبل عملیاتی شد که با همت و تلاشی مضاعف پیش از آغاز فصل تابستان به مرحله بهره‌برداری رسید.

عالی اظهار کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستا‌های کردوان سفلی، شیخیان ماری و شیخیان سلنجی نیز همزمان با روستای چاه حسین جمال عملیاتی شده است که روند اجرا آن با سرعت قابل قبولی پیش می‌رود.

وی افزود: افزایش سطح بهداشت و سلامت آب شرب و همچنین تقویت پایداری آب شبکه از اولویت‌های اصلی در اجرا پروژه‌های نوسازی شبکه‌های آبرسانی به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود