Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-03@02:38:13 GMT

شناسایی ۸۰۰ وانت بار میوه فروش در یاسوج

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۵۱۸۲۷

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، شهردار یاسوج گفت: ساماندهی وانت بار‌های میوه فروش در شهر یاسوج اجرایی شده، اما تخلفات زیادی مانند خروج از جایگاه ساماندهی انجام می‌شود که عزم بیشتری برای رفع این مشکلات نیاز است.
نستهن مقدم با بیان اینکه بیش از ۳۰ درصد وانت‌های میوه فروش در شهر یاسوج فاقد پلاک هستند، بر لزوم دستور قضایی محکم‌تر و همکاری بهتر دستگاه‌های متولی برای تحقق ساماندهی این موارد تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: موضوع ساماندهی وانت بار‌ها یک معضل ترافیکی است و در کنار آن برای میوه فروش‌های سطح شهر نیز دغدغه‌هایی ایجاد کرده که باید مدیریت شوند.
وی با اشاره به اینکه مشکلات ترافیکی تنها با ایجاد پارکینگ حل نمی‌شود ادامه داد: بسیاری از این موارد با ایجاد محدودیت‌های ترافیکی با نگاه کارشناسی شده قابل حل است.
شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد و مرکز شهرستان بویراحمد جمعیتی افزون بر ۱۳۰ هزار نفر دارد.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد ساماندهی میوه فروشی ها تخلفات ساماندهی وانت بارها شهردار شهر یاسوج وانت بارها معضل ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۱۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد

حمید مطهری مدیرکل استاندارد استان یزد در جمع کارشناسان دوایر حقوقی و اجرای استاندارد گفت: در راستای اجرای برنامه ابلاغی بازرسی از بازار توزیع و فروش قطعات خودرو از سوی سازمان ملی استاندارد ایران، کارشناسان این اداره کل با همراهی اداره امور حقوقی از مراکز عرضه وفروش قطعات خودرو در سطح استان یزد بازدید و بازرسی کردند.

افزود: این ۳ واحدمذکور به تمرکز، توزیع و فروش عمده قطعات خودرو مغایر با قوانین و مقررات استاندارد مبادرت کرده، که انواع سیبک، چراغ، لنت ترمز و آیینه از جمله این قطعات با برندهای، شیدکو، کوژ، سی پارت، موج، ژیکو، اوژن موتورو آساپارت هستند که این اقلام پس از توقیف در محل، به مراجع قانونی معرفی شده اند. 

وی تصریح کرد: نشانه گذاری و علامت استاندارد بر روی لوازم یدکی خودرو و بسته بندی آنها الزامی است. ضمن این که درج کدرهگیری استاندارد و آدرس واحد تولیدی نیز بر روی بسته بندی لوازم یدکی به منظور بررسی اصالت و صحت سنجی نشان استاندارد اجباری است.

مطهری ادامه داد: همشهریان عزیز می‌توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی زیر نشان ملی استاندارد ایران به شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ پس از گذشت چند ثانیه، از اصالت نشان استاندارد درج شده بر روی محصول و یا بسته بندی مربوطه اطمینان حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ساماندهی کودکان گل فروش حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و بهشت زهرا (س)
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • دستگیری دلال قراردادهای واهی زمین در اردبیل
  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • اولین جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی گیلان برگزار شد
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول