Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان ملل اعلام کرد: نزدیک به شش میلیون نفر در منطقه ساحل آفریقا با بحران غذا روبرو هستند.

به گزارش ایسنا، مارک لوکاک، رئیس بخش کمک‌های انسانی سازمان ملل روز گذشته (سه شنبه) هشدار داد: نزدیک به شش میلیون انسان در منطقه ساحل آفریقا برای تامین مواد غذایی با چالش روبرو هستند و سوء تغذیه شدید زندگی ۱.۶ میلیون کودک را تهدید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارک لوکاک گفت: از زمان بحران سال ۲۰۱۲ این سطح از بحران مشاهده نشده و سخت‌ترین ماه‌ها پیش‌روی مردم این منطقه است.

به گفته رئیس بخش کمک‌های انسانی سازمان ملل، وخیم شدن شرایط در ماه‌های اخیر در بورکینا فاسو، چاد، مالی، موریتانی، نیجر و سنگال نشان می‌دهد نیاز فوری به کمک‌های بیشتر وجود دارد. همچنین برنامه‌های سازمان ملل برای پاسخ به این بحران در این شش کشور تنها ۲۶ درصد بودجه تخصیص شده دارد و نیاز به حمایت‌های بیشتری وجود دارد.

مارک لولاک اظهار داشت: این بحران با بارش ناچیز باران در سال ۲۰۱۷ تشدید شد که به دنبال آن مردم منطقه با کمبود آب، محصولات کشاورزی و از بین رفتن دام‌هایشان مواجه شدند.

به گزارش ژاپن تایمز، اوایل ماه مه، سه آژانس ملل متحد هشدار دادند که خشکسالی، جنگ و افزایش بهای غذا میلیون‌ها انسان در منطقه ساحل آفریقا را دچار سوء تغذیه می‌کند و بدون کمک‌های فوری ناامنی بیشتر مردم این منطقه را تهدید می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام آفريقا بحران غذا غذا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۱۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر اقدامی علیه ایران با بزرگترین پاسخ روبرو می‌شود

دریافت 34 MB

فیلم: محمد غلامحسینی

کد خبر 6091921

دیگر خبرها

  • هر اقدامی علیه ایران با بزرگترین پاسخ روبرو می‌شود
  • ثبت ۱۶ هزار زلزله در سال گذشته
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور
  • ۱۳۵ چاه غیرمجاز در کرمانشاه مسدود شد
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور شد
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • زمان بازگشت به جنوب خط استوا