Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دفتر سرپرستی آستان قدس رضوی در استان سمنان گفت: ایتام و مستمندان استان سمنان مهمان سفره ضیافت افطاری آستان قدس رضوی شدند. ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علیرضا خسروی شامگاه شنبه در حاشیه مراسم ضیافت افطاری آستان قدس رضوی در سمنان اظهار داشت: طرح ضیافت افطاری آستان قدس در سه شهرستان استان سمنان برگزار شد و ایتام سمنانی در این طرح مهمان سفره افطاری امام رضا (ع) شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه یک هزار نفر در شهرستان‌های سمنان، دامغان و شاهرود مهمان این ضیافت بودند تصریح کرد: این محفل معنوی در شهرستان سمنان در تالار پذیرایی پردیس نیروی انتظامی استان سمنان برگزار شد.

مسئول دفتر سرپرستی آستان قدس رضوی در استان سمنان بیان کرد: در پایان این مراسم 40 نفر از محرومان استان سمنان نیز به‌قیدقرعه انتخاب می‌شوند و به حرم مطهر امام رضا (ع) اعزام می‌شوند.

وی از حضور تعدادی از نخبگان این شهرستان‌ها در مراسم ضیافت افطاری امام رضا (ع) خبر داد و گفت: تعدادی از خادم یاران حرم مطهر رضوی در این مراسم حضور داشتند.

به گزارش تسنیم، مراسم ضیافت افطاری آستان قدس رضوی در سه شهرستان سمنان، شاهرود و دامغان از ساعت 19 و 30 دقیقه شب گذشته آغاز شد و تا پاسی از شب ادامه یافت.

انتهای پیام/ ت

R41366/P1336/S6,64/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۱۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدایت سالانه ۴ میلیون مترمکعب آب به سفره های زیرزمینی اشتهارد

غلامرضا احمدی گفت : با توجه به برداشت بی رویه آب از سفره های زیر زمینی شهرستان اشتهارد در دهه های گذشته اکنون شاهد کاهش سطح این سفره ها به میزان ۷۳ سانتی متر هستیم.

وی اظهار کرد: برای نجات آبخوانها ، طی ۲ سال گذشته از مجموع ۴۸۰ حلقه چاه غیر مجاز شناسایی شده در این شهرستان، ۴۵۹ حلقه آنها مسدود شده است؛ انسداد مابقی چاههای غیر مجاز در برنامه کاری امسال است.

مدیر امور آب شهرستان اشتهارد بیان کرد: با هدف مدیریت منابع آب زیر زمینی تاکنون ۹۶ حلقه چاه کشاورزی این شهرستان به کنتور هوشمند آب متصل شده و هفت حلقه چاه دیگر امسال به کنتور هوشمند مجهز می شود.

وی گفت : تعداد چاه های مجاز شهرستان اشتهارد ۱۹۶ حلقه است که شامل کشاورزی، صنعتی ، شرب و بهداشت است.

شهرستان اشتهارد با جمعیتی حدود ۱۰۰ هزار نفر یکی از مناطق دارای تنش آبی در استان البرز است.بخشی از دشت اشتهارد استان البرز به علت برداشت بی رویه آب از سفره های زیر زمینی با فرونشست زمین مواجه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • عکس قدیمی از آیت الله هاشمی و محسن رضایی درحال خوردن آش افطاری
  • ناذران از راه دور و نزدیک در تأمین نیازهای حرم مطهر رضوی شریک‌اند
  • امتداد «زیارت» با تدارک ۳۸۰ برنامه / «با شما سربلندیم»؛ شعار محوری دهه کرامت ۱۴۰۳
  • امتداد «زیارت» با تدارک 380 برنامه در دهه کرامت / «با شما سربلندیم»؛ شعار محوری دهه کرامت 1403
  • سراب سفره کوه سلسله
  • تیر هوایی عروسی را به عزا تبدیل کرد | مرگ هولناک زن مهمان با سیم برق
  • جشن مومنانه‌ همراه با پیوست علمی و فرهنگی در دهه کرامت
  • بیش از ۱۰۰۰۰ فرهنگی حامی طرح اکرام در کرمانشاه وجود دارد
  • هدایت سالانه ۴ میلیون مترمکعب آب به سفره های زیرزمینی اشتهارد
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد