Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@20:16:23 GMT

۳۳ واحد صنفی در آران و بیدگل پلمپ شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۵۲۰۵۲

۳۳ واحد صنفی در آران و بیدگل پلمپ شد

مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل گفت: از ابتدای سال ۹۶ تا کنون ۳۳ واحد صنفی به علت عدم رعایت مسائل بهداشتی پلمب شده است.

به گزارش ایمنا، علی اعتصام با بیان اینکه ۳۲ واحد صنفی در سال ۹۶ پلمب شده است، اظهار کرد: این واحدها شامل رستوران، کارگاه تولید فراورده های لبنی، نانوایی، فروشگاه مواد غذایی، اغذیه فروشی و استخر شنا به دلیل رعایت نکردن مقررات و تکرار تخلف های بهداشتی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: روز گذشته(سه شنبه) نخستین پلمب در سال ۹۷ انجام شد که یک واحد اغذیه فروشی در شهر ابوزیدآباد به علت رعایت نکردن اصول بهداشتی پلمب شد. وی افزود: در راستای اجرای ماده ۱۳ قانون مربوط به تولید و عرضه مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، واحدهایی که نسبت به تامین مسائل بهداشتی بعد از پلمب اقدام کنند، پس از دو تا هفت روز بازگشایی می شوند که نظارت مستمر هم بر آنها صورت می گیرد. مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل ادامه داد: بیشتر واحدهای صنفی این شهرستان اصول بهداشتی را رعایت می کنند، اما هیچ واحد صنفی متخلفی در حاشیه امنیت نیست و اجازه تهدید سلامت شهروندان از سوی افراد سودجو را نخواهیم داد. 

وی از مردم درخواست کرد: هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضای بسته بندی های مواد خوراکی توجه کرده و در صورت مشاهده محصولات تاریخ مصرف گذشته، مراتب را به شماره ۱۹۰ سامانه مدیریت ارتباطات مردمی واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان گزارش دهند.

منبع: پایگاه خبری آران و بیدگل

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پلمپ مواد غذايي واحدهای صنفی اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۲۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه واژگونی خودرو در کویر مرنجاب آران و بیدگل با ۳ مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ عباس علیزاده مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان آران وبیدگل گفت:در پی واژگونی یکدستگاه خودروی سواری آفرود در منطقه کویر مرنجاب، پس از اعلام به مرکز فوریت‌های ۱۱۵ شهرستان (پایگاه نوش آباد)، و با هماهنگی به عمل آمده، بالگرد هوایی قم برای انتقال مصدومان به منطقه اعزام شد و مصدومان به مرکز درمانی منتقل شدند.

در یک ماه گذشته حوادث رانندگی در کویر مرنجاب و سیازگه، ۲ کشته و بیش از ۱۰ مصدوم برجا گذاشته است.

دیگر خبرها

  • حادثه واژگونی خودرو در کویر مرنجاب آران و بیدگل با ۳ مصدوم
  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • ازدواج فامیلی عاملی برای افزایش آمار معلولان
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید قاسمی در آران و بیدگل
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • اینفوگرافیک | احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل اتصال به جاده قدیم قم _کاشان و کمربندی کاشان
  • دو خبر فرهنگی از آران و بیدگل
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار