Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در این جلسه که حمید بنی تمیم نایب رئیس فدراسیون کشتی، علیرضا حیدری رئیس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی، جعفری رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی، ترخاق دبیرکل فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی و بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان حضور داشتند در مورد همکاری های مشترک فدراسیون کشتی و فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی بحث و تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله موارد مهم مطرح شده در این نشست همکاری مشترک دو فدراسیون در برگزاری مسابقات قهرمانی کشور کشتی های سنتی که روزهای 20 تا 22 تیرماه در استان گلستان برگزار می شود بود.

همچنین فدراسیون های کشتی و ورزش روستایی و بازی های بومی محلی در مورد اعزام تیم های کشتی های سنتی به رقابت های جهانی بازی های بومی، عشایری که دهه دوم شهریورماه سال جاری در شهر چولپان آتا کشور قرقیزستان برگزار خواهد شد، هماهنگی های لازم را بعمل آوردند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رقابت فدراسیون کشتی قرقیزستان کشتی مدیرکل ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۲۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مسئول جشنواره بومی محلی روستای شورجستان آباده گفت: هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی مردم با آداب و رسوم و تقویت روحیه کار آفرینی و همدلی بین جوانان روستا است.

یوسفی افزود: قالی و قالیچه غذا‌های محلی، انواع صنایع دستی، ادوات کشاورزی و پخت نان محلی از جمله محصولات ۴۰ غرفه این نمایشگاه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: از فردا به فکر جام جهانی هستیم
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد