Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@20:46:56 GMT

نماز عید فطر در مساجد برگزار نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۵۲۲۴۲

نماز عید فطر در مساجد برگزار نمی‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: نماز عید فطر امسال در جوار امام‌زادگان شاخص استان اصفهان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رضا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در ۳۰۰ امامزاده استان در طرح "ضیافت الهی" اظهار کرد: همچنین بیش از ۲۵۰ مبلغ دینی در ماه مبارک رمضان به امام‌زادگان شاخص استان اعزام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نماز عید سعید فطر نیز در جوار امام‌زادگان شاخص برگزار خواهد شد، افزود: باید توجه داشت که نماز عید فطر در مساجد برگزار نمی‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه پیش بینی می‌شود به دلیل برگزاری نماز عید فطر این هفته نماز جمعه برگزار نشود، ادامه داد: البته هنوز این مساله به صورت رسمی از سوی مراجع ذی صلاح اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه علاوه بر جوار امام‌زادگان نماز عید فطر در دیگر نقاط شهری و روستایی نیز برگزار خواهد شد، اضافه کرد: خطبه‌های نماز عید فطر توسط مبلغین و ائمه جماعت خوانده می‌شود.

وی از استقبال بی نظیر مردم از امامزاده‌ها سخن به میان آورد و افزود: استقبال بی‌نظیر  نسبت به سال های  گذشته به امام‌زادگان جای بسی خوشحالی دارد و  عید فطر در کنار امامزاده از مردم و  نماز عید فطر را با شکوه هر چه بیشتر برگزار می‌کنیم.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان مساجد شهر اصفهان نماز عید فطر اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۲۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۵۰ درصد از نقشه برداری امامزاده ابراهیم(ع) شفت تا فردا

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نقدی عصر یک شنبه در نشست ستاد مدیریت بحران در روستای حادثه دیده امامزاده ابراهیم شفت اظهار کرد: ساماندهی ابعاد مختلف منطقه حادثه دیده شفت در دستور قرار گرفت.

نقدی با اشاره به تکرار حادثه دردناک در دهکده چوبی شفت بیان کرد: وقتی یک اتفاق چند بار در این منطقه افتاده باید با اتخاذ تدبیرات لازم جلوی این اتفاقات تلخ را گرفت.

وی با تاکید بر لزوم توجه به رعایت ایمنی در ساخت و سازها افزود: ساخت و سازها در امامزاده ابراهیم شفت باید بر اساس ساز و کارهای علمی و فنی انجام شود.

فرماندار شفت با اشاره به اقدامات بیمه‌ای برای خسارت دیدگان روستای امام زاده ابراهیم بیان کرد: بخشی از خسارات آتش سوزی در امامزاده ابراهیم شفت به صورت بیمه جبران می‌شود.

نقدی از انجام ۵۰ درصد نقشه برداری روستای امامزاده ابراهیم شفت تا فردا خبر داد و اضافه کرد: نقشه برداری گام نخست و بسیار مهم بعد از آواربرداری منطقه دچار حریق شده امام زاده ابراهیم شفت است.

به گفته وی تأمین و تجهیز خودروی آتش نشانی برای روستای امام زاده ابراهیم شفت از مطالبات مهم است.

کد خبر 6097515

دیگر خبرها

  • درگذشت امام جماعت مسجدی در اندونزی هنگام نماز صبح+ فیلم
  • آیا بانوان می‌توانند امام جماعت شوند؟ + نظرات مراجع تقلید
  • ۱۰۰۰ برنامه مناسبتی در دهه کرامت در اصفهان اجرا می‌شود
  • تخریب کامل ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در آتش‌سوزی شفت
  • انجام ۵۰ درصد از نقشه برداری امامزاده ابراهیم(ع) شفت تا فردا
  • امام صادق (ع) در پی کسب و حفظ قدرت با هر شرایطی نبود
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • ‌همه گرفتاری‌ها با نماز اول وقت برطرف می‌شود
  • عزاداری امام صادق(ع) در امامزاده آقا علی عباس
  • تفال به حافظ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ به آب روشن می‌عارفی طهارت کرد..