Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حجت فتاحی در گفتگو با خبرنگار مهر اضافه کرد: با توجه به تعطیلات دو روزه عید سعید فطر و پیش بینی افزایش تردد در مسیر اردبیلآستارا به عنوان محور ارتباطی استان های اردبیل و گیلان، محدودیت های ترافیکی و ترددی در این مسیر اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: براین اساس از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز پنجشنبه بیست و چهارم خردادماه تردد تمام خودروهای سنگین از جمله کامیون و تریلی در محور اردبیلآستارا و بالعکس ممنوع خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان تصریح کرد: همچنین این محدودیت تردد طی روز شنبه بیست و ششم خردادماه نیز از ساعت هشت صبح تا ساعت ۲۴ اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه این محدودیت تردد شامل خودروهای حامل سوخت و مواد فاسدشدنی نمی شود، متذکر شد: پیش بینی می کنیم طی روزهای آینده با افزایش قابل توجه تردد در این مسیر روبرو شویم.

فتاحی با تاکید بر اینکه در سایر محورهای مواصلاتی استان اردبیل هیچگونه محدودیت تردد نخواهیم داشت، بیان داشت: افزایش ظرفیت تردد جاده اردبیلآستارا همزمان با افزایش بار ترافیکی در این مسیر از مهمترین اهداف اعمال این محدودیت ها است.

وی همچنین از تشدید برخورد با تخلفات حادثه ساز در محورهای استان خبر داد و از رانندگان خواست با توجه به افزایش بار ترافیکی در جاده های طی روزهای آینده، نسبت به رعایت بیش از پیش قوانین و مقررات تلاش کنند.

گفتنی است جاده اردبیل - آستارا دو استان اردبیل و گیلان را به همدیگر متصل می کند، این مسیر با برخورداری از گردنه حیران و طبیعت زیبا یکی از جاذبه های گردشگری این دو استان است.

کد خبر 4320052

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه استان اردبیل محدودیت تردد راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی ماه مبارك رمضان روز جهانی قدس مشهد شیراز گرگان شهرکرد یاسوج شب قدر خرم آباد خطبه های نماز جمعه امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۲۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مصدوم و ۲ جان باخته در سانحه رانندگی درمحور شوط- ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر  آذربایجان غربی گفت: ساعت ۰۶:۴۸ امروز ۲۶ فروردین ١۴٠٣ تصادف دو دستگاه پژو ۴۰۵ گزارش شد .

حمید محبوبی افزود:  نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات رند ماکو بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی درادامه گفت: این حادثه ۳ مصدوم و ۲ فوتی داشت که مصدومین بعد از اقدامات پیش بیمارستانی به مرکز درمانی انتقال یافتند و فوتی ها حادثه تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

 

 

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در ساری
  • ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • برخورد باتخلفات رانندگان درنبستن کمربند ایمنی درسیستان وبلوچستان
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته برجای گذاشت
  • اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته برجای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران / ۵ کشته
  • واژگونی مرگبار اتوبوس در گردنه حیران
  • ۳ مصدوم و ۲ جان باخته در سانحه رانندگی درمحور شوط- ماکو