Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارحاضر در محل  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ هاشمی پور رئیس کمیته امداد امام خمینی بافق در نشست نشست شورای زکات روستایی بافق از استقرار ۳۰ پایگاه جمع آوری زکات فطریه در این شهرستان خبرداد و گفت:۱۵ پایگاه شهری و ۱۵ پایگاه روستایی جهت جمع آوری زکات فطریه برپا می‌شود.

هاشمی پور با اشاره به مبلغ زکات جمع آوری شده در سال گذشته تصریح کرد:در سال گذشته از ۳۰ پایگاه شهری و روستایی مبلغ ۲۴۰ میلیون ریال زکات فطریه جمع آوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خاطر نشان کرد:مبالغ جمع آوری شده در رابطه با زکات فطریه و یا کفاره برای افراد نیازمند این شهرستان هزینه می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی بافق همچنین از اعلام آمادگی ۱۵ روستا جهت برپایی نماز عید فطر خبرداد.

پورامینی بخشدار مرکزی بافق نیز به بخشی از برنامه‌های این نهاد در رابطه با زکات روستاییان اشاره کرد و گفت:شناسایی افراد متمکن، درآمد‌های روستاییان مشمول زکات شناسایی و به حساب مشترک به نام شورای زکات روستا‌ها واریز میشود و سپس در زمینه عمرانی روستا و کمک به نیازمندان و محرومان همان روستا هزینه میگردد.

گفتنی است: در پایان این نشست از ۵ نفر از شورا‌های اسلامی و دهیاران فعال در حوزه شورای زکات تقدیر شد.

لازم به ذکر است؛ مسئولان این شهرستان در این نشست بر لزوم تشکیل شورای زکات در روستا‌های بخش مرکزی و ترویج فرهنگ جمع آوری زکات در این شهرستان نیز تاکید کردند.

انتهای پیام/ ا

برگزاری نشست نشست شورای زکات روستایی بافق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمع آوری زکات ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۲۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست شورای اداری چرام با دستورکار یادواره شهدای این شهرستان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرماندارشهرستان چرام دراین نشست گفت: شهید کسی است که جان خود را در راه وطن و آرمان‌های نظام ازدست می‌دهد و به علو درجات درمیان بهشتیان دست می‌یابد و این وعده‌ی خداوند است که فرمود شهدا زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می‌گیرند.
توفیقیان افزود: شهیدان ریشه در قلب و یاد مردم ایران دارند و هیچ وقت از خاطرات ما دور نمی‌مانند و فرهنگ ایثار و شهادت همیشه در ایران اسلامی جای داشته است و همین باعث شده که پرچم ایران همیشه در سراسر جهان برافراشته باشد.

دیگر خبرها

  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • گردهمایی طلاب و روحانیون شهرستان چرام
  • نشست شورای اداری چرام با دستورکار یادواره شهدای این شهرستان
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • نشست ستاد زکات استان در دهدشت