Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران  از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی استان در روز‌های پایانی هفته جاری و تعطیلات عید فطر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان ، سرهنگ علیرضا قدمی با اعلام این خبر، اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در روز‌های پایانی هفته جاری و ایام تعطیلات عید فطر محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی استان اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز (چهارشنبه) ۲۳ خردادماه تا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ۲۷ خردادماه از محورهای"کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه" ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران، اظهار داشت: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ قدمی، خاطر نشان کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محورکرج - چالوس ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز پنج شنبه ۲۴ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز جمعه ۲۵ خردادماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است.

وی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز پنج شنبه ۲۴ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز جمعه ۲۵ خردادماه از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

قدمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۶ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه ۲۷ خردادماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز شنبه ۲۶ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه ۲۷ خردادماه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور هراز، گفت: تردد کلیه تریلر‌ها از محور هراز ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ امروز (چهارشنبه) ۲۳ خردادماه و از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های پنج شنبه و جمعه و همچنین از ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۶ خردادماه تا ساعت ۱۲ روز یک شنبه ۲۷ خردادماه از محور هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی اظهار داشت: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۶ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه ۲۷ خردادماه از"رودهن" به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۴ روز شنبه ۲۶ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه ۲۷ خردادماه با اعلام ماموران مستقر در محل از " آب اسک" به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور سوادکوه، افزود: تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ امروز (چهارشنبه) ۲۳ خردادماه و از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه در محور سوادکوه و فیروزکوه ممنوع است.

سرهنگ قدمی، گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عید فطر محدودیت ترافیکی مازندران علیرضا قدمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۲۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ این محدودیت به علت عملیات روکش آسفالت در باند جنوبی و شمالی آزادراه قزوین-کرج و اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت توپکا در باند شمالی آزاد راه اعمال می شود.

 

بازه زمانی عملیات: از تاریخ ۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۳

روز‌های شنبه از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶ 

روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۶:۰۰

روز‌های چهارشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۲:۰۰ 

روز‌های پنج‌شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه مستثنی هستند. 

 موقعیت دقیق اجرای عملیات از کیلومتر ۱۰ الی ۵۶ باند جنوبی آزادراه قزوین -کرج  و از کیلومتر ۲۲ الی ۵۵ باند شمالی آزادراه کرج-قزوین و از کیلومتر ۱۰ الی ۲۴ باند شمالی آزادراه کرج-قزوین (محدوده پل فردیس تا پل حصارک) است.

 

دیگر خبرها

  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین