Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@08:15:43 GMT

جشنواره ای ویژه از جنس مبل

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۵۲۵۲۳

جشنواره ای ویژه از جنس مبل

شرکت نیلپر جشنواره فروش مبلمان خانگی خود را از تاریخ 20 خرداد به مدت یک ماه آغاز می‌کند.


شرکت نیلپر با سابقه 26 ساله در صنعت مبلمان اداری، به مدت 6 سال است که با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته و سابقه و تجربه کسب شده در طی این سال ها، اقدام به تولید مبلمان خانگی نموده و به روز ترین مدل های مبلمان راحتی و مصنوعات چوبی را با سه سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش به بازار عرضه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این جشنواره با هدف تسهیل فرآیند خرید و رفاه حال مشتریان مبلمان خانگی برگزار میشود.


در این جشنواره علاوه بر محصولات گذشته، محصولات جدید نیلپر نیز اعم از میز و صندلی های ناهارخوری، جلومبلی، عسلی و همچنین مدل های جدید مبل راحتی عرضه می گردند.


جشنواره فروش مبلمان خانگی نیلپر از تاریخ 20 خرداد تا 20 تیر ماه 1397 به مدت یک ماه در تمامی 55 نمایندگی‌ و شعب این برند در سراسر کشور برگزار می‌گردد.


علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این جشنواره و آشنایی با شعب و نمایندگی های برند نیلپر در سراسر کشور می‌توانند به وب‌سایت این شرکت به آدرس www.nilper.ir مراجعه نمایند.

 

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۲۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت برخی از شرکت‌های لوازم خانگی افزایش یافت/ دردسر فروشگاه‌های بزرگ برای مغازه‌داران خرد

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با اشاره به مشکلات واحدهای صنفی خرد در بازار شب عید به دلیل فعالیت فروشگاه‌های بزرگ قسطی، از افزایش قیمت بدون سر و صدای برخی کارخانه‌ها در یک ماه گذشته خبر داد.

اکبر پازوکی در گفت‌وگو با ایسنا، از رکود در بازار لوازم خانگی در آستانه شب عید خبر داد و گفت: در شرایطی که مغازه داران تا حدود ساعت ۱۰ شب اجازه فعالیت دارند، فروشگاه‌های بزرگ فروش قسطی با تبلیغات شبانه روزی می‌توانند تا ساعت دو نیمه شب فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه شب عید کارخانه‌ها کالای خود را نقدی می‌فروشند، بنابراین واحدهای صنفی خرد نمی‌توانند فروش قسطی داشته باشند، تصریح کرد: با این حال مردم توان خرید ندارند و ترجیح می‌دهند کالای قسطی بخرند. بنابراین بیشتر به فروشگاه‌های بزرگ فروش قسطی مراجعه می‌کنند. البته بیشتر کارخانه‌هایی که در سطح عرصه تقاضای زیادی نداشتند، کالاهای خود را در این فروشگاه‌های بزرگ به فروش می‌رسانند. اما برندهای معروف عموماً در این فروشگاه‌های بزرگ کالا ندارند و اگر هم دارند در مواردی به صورت اجبار است.

پازوکی همچنین از افزایش قیمت بدون سر و صدای برخی کارخانه‌ها در یک ماه گذشته خبر داد و گفت: تاکنون برخوردی با این واحدها نشده و به نظر هم می‌رسد که افزایش قیمت بدون مجوز بوده است؛ چرا که اگر سازمان حمایت مجوز افزایش قیمت صادر کند باید لیست سه ستونه در سامانه ۱۲۴ قرار گیرد که در حال حاضر چنین لیستی در سامانه نیست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کرمانشاه در مسیر ثبت ۲۰ خوراک ویژه دیگر خود
  • جشنواره نوروزی برج آزادی برگزار می‌شود
  • کشف مقبرۀ «مبلمان‌دار» یک شاهزاده چینی (+عکس)
  • برترین‌های جشنواره افق روشن ویژه رسانه‌های ایلام اعلام شدند
  • فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در سالی که گذشت
  • برگزاری جشنواره نوروزی برج آزادی
  • قیمت برخی از شرکت‌های لوازم خانگی افزایش یافت/ دردسر فروشگاه‌های بزرگ برای مغازه‌داران خرد
  • مبلمان اداری و مزایای خرید آن
  • عرضه نوروزی ۴ مستند در شبکه خانگی
  • تخریب ۷۰ درصد تابلو‌های ترافیکی منطقه ۶ قم در شب چهارشنبه‌سوری