Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-26@04:46:56 GMT

هک 40 میلیون دلار ارز دیجیتال در کره جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۵۲۵۸۰

هک 40 میلیون دلار ارز دیجیتال در کره جنوبی

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از دیجیتال ترندز، ارزهای دیجیتالی که به این شیوه سرقت شده اند از انواع مختلف بوده اند و البته ظاهرا در میان آنها ارز دیجیتال مشهور بیت کوین وجود نداشته است.
 
هکرها موفق به سرقت توکن های NPXS به ارزش تقریبی 20 میلیون دلار شده اند که توسط مجموعه پوندی ایکس صادر شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انها همچنین سرقت مشابهی را از توکن های استون ایکس انجام داده اند که شرکتی است که کار آن راه اندازی پلاتفورم برای تمرکززدایی از اسناد است.
 
هکرها در نهایت 5.8 میلیون دلار توکن از شرکت دنت و 1.1 میلیون دلار هم ارز دیجیتال جدید ترون را سرقت کرده اند. این ارز دیجیتال در چین شکل گرفته و بیشتر در همین کشور مورد استفاده قرار می گیرد. مبالغ سرقت شده در مجموع در قالب 5 نوع ارز دیجیتال بوده اند.
 
سازمان هایی که از این ارزهای دیجیتال استفاده می کنند یا در حال خرید و فروش آنها بوده اند، هک نشده اند و هنوز مشخص نیست آیا کوین ریل قصد جبران خسارات وارده به مشتریانش را به طور شخصی دارد یا خیر. شرکت یادشده تنها با صدور بیانیه ای از آفلاین شدن خدمات خود خبر داده و تصریح کرده که باقی مانده دارایی های خود را به شیوه ای مطمئن ذخیره سازی می کند. عامل یا عاملان این حملات هنوز شناسایی نشده اند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ارز دیجیتال کره جنوبی ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۲۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد

سرهنگ علیرضا دلیری اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع آوری دستگاه های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال، مأموران انتظامی نیکشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت مجرمانه فردی در این خصوص مطلع و موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی های لازم قضائی به محل نگهداری دستگاه های ماینر قاچاق اعزام و در بازرسی از محل مربوطه ۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و یک نفر متخلف در این راستا دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌های ماینر مکشوفه برابر اعلام نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده خاطرنشان کرد: برخورد با قاچاق کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور از اولویت های فراجا بوده و از شهروندان می خواهیم در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیر مجاز در زمینه قاچاق کالا و استخراج غیر قانونی ارز دیجیتال بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شهر هوشمند را تبدیل به تجربه عملیاتی کردیم
  • ساخت نخستین آسمان نمای دیجیتال در بروجن
  • آیا ارز دیجیتال حلال است؟
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • هدف گذاری آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۳۰۰ هزار نفر در کشور
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • «تتر» جایگزین دلار می شود؟
  • ونزوئلا استفاده از ارز دیجیتال را در تجارت نفت افزایش می‌دهد
  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار