Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:نخستین یاران پیامبر(ص) زندگینامه ۱۸ تن از یاران پیامبر( ص) اثر «مهدی پیشوایی» را انتشارات« بهار دلها »چاپ کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در بخشی از این اثر می خوانیم:«آشنایی با بزرگ مردانی که در پرتو آیین حیات بخش اسلام ، شخصیّت یافتند و به مراحل عالی انسانیّت رسیدند ، و هر یک در پرتو اشعۀ تابناک ایمان و پیروی از رهبر بزرگ جهان انسانیّت ، سرمشق و نمونۀ فضائل انسانی شدند و منشاء حوادث بزرگی در تاریخ اسلام گردیدند ، برای همگان ، مؤثر و آموزنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اثر حاضر ، شرح حال و زندگینامۀ 18 تن از شخصیت های برجستۀ صدر اسلام و شاگردان ممتاز مکتب انسان ساز پیامبر عالی قدر اسلام است که نکات برجسته و فرازهای جالب زندگی پرافتخار و درخشان آنان ، به سبک داستان و درعین حال توأم با تجزیه و تحلیل خاصّی به رشتۀ تحریر درآمده است...»

نویسندۀ کتاب سبک نگارش بسیار جالب و گیرا و دلپذیری دارد که می توان گفت تقریباً مختص خود اوست.او در داستانهای خود، پا به پای قهرمان داستان پیش می رود و نقاط حساس و درخشان زندگی آنان را با قلم توانای خود به طرز زنده ای ترسیم می کند...

نخستین یاران پیامبر(ص) زندگینامه 18 تن از یاران پیامبر( ص) اثر مهدی پیشوایی را انتشارات بهار دلها  در 250 صفحه چاپ کرده است.

پایان پیام/476

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز قدس مجلس مساجد ماه رمضان راهپیمایی روز قدس حسن روحانی حجت الاسلام ارزانی دولت شهید مدافع حرم کانون های مساجد بهار دلها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۲۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌رزم شهید حاج‌علی زاهدی آسمانی شد

حاج‌محمد (جمعلی) کیانی، فرمانده گردان امام سجاد (ع) تیپ۴۴ قمربنی هاشم(ع) در دوران دفاع مقدس و هم‌رزم شهید حاج‌علی زاهدی به خیل یاران شهیدش پیوست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری امروز_ دوشنبه بیست‌وهفتم فرودین_ حاج محمد (جمعلی) کیانی یادگار و جانباز هشت سال حماسه و ایثار و از هم‌رزمان شهید حاج‌علی زاهدی به یاران شهیدش پیوست.

حاج‌محمد کیانی معروف به جمعلی است که سوم خرداد ۱۳۳۷ در روستای هرچگان از توابع شهرستان شهرکرد چهارمحال و بختیاری به دنیا آمد.

سرهنگ کیانی در بین بسیجیان استان به جمعلی معروف بود، او یکی از فرماندهان تیپ ۴۴ قمربنی هاشم (ع) بود و می‌توان گفت جمعلی در تمام عملیات‌های جنگ حضور داشت و چندین بار به افتخار جانبازی نائل شدند.

کد خبر 744800

دیگر خبرها

  • یاران مهدی قایدی از سد تیم احمد نوراللهی گذشتند
  • هم‌رزم شهید حاج‌علی زاهدی آسمانی شد
  • داستان صادره از کن! | ثبت احوال اسمالون نخستین مرکز دولتی کن بود
  • بیانیه عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب درباره عملیات «وعده صادق»
  • بیانیه عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی درباره عملیات «وعده صادق»
  • حمایت دانش آموزان پیشوایی از حمله موشکی سپاه
  • ببینید | ماجرا کتک‌خوردن سلحشور در سریال یوسف پیامبر
  • نخستین کنگره بین‌المللی«اربعین و آینده علمی فرهنگی جهان اسلام»
  • فراخوان ثبت نام در دوره‌های ارتقاء حافظان و قاریان اعلام شد
  • پرفسور شرقی دانشمند برتر جهان اسلام درگذشت