Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش«نماینده»، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (چهارشنبه) پارلمان کلیات لایحه اصلاح قانون مبارزه به قاچاق کالا و ارز را مورد بحث و بررسی قرار داده و به تصویب رساندند.

وکلای ملت با ۱۳۷ رأی موافق، ۴۳ رأی مخالف و ۸ رأی ممتنع از ۲۲۰ نماینده حاضر در صحن علنی با کلیات لایحه مذکور موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس پس از تصویب کلیات این لایحه، گفت: تصمیم هیأت رئیسه مجلس این است که این لایحه به صورت دوشوری بررسی شود به همین دلیل لایحه مذکور مجدداً به کمیسیون اقتصادی بازمی‌گردد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: قاچاق کالا نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۲۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰۰ کارتن تنباکو قاچاق در اسلامشهر

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی کرمی ظهر چهارشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی از منابع و مخبرین محلی مبنی بر دپوی کالای قاچاق از نوع تنباکو در جاده «علی آباد طپانچه» مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهار کرد: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز به محل مورد نظر اعزام شده و پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی ویژه در بازرسی از محل ۳۰۰ کارتن تنباکو قاچاق کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این عملیات یک نفر دستگیر شده و به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6063621

دیگر خبرها

  • بازگشت لایحه عفاف و حجاب به مجلس شورای اسلامی
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه عفاف و حجاب دوباره به مجلس برگشت داده شد/ پس از اصلاح و رفع ایرادات از سوی مجلس، دوباره در شورای نگهبان آن را بررسی می‌کنیم
  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی حجابی
  • «قانون مجازات قاچاق اسلحه» در مجلس یازدهم اصلاح می‌شود؟
  • کشف ۳۰۰ کارتن تنباکو قاچاق در اسلامشهر
  • سرنوشت لایحه مدیریت تعارض منافع در مجلس چه می‌شود؟
  • سرنوشت «لایحه مدیریت تعارض منافع» در مجلس چه می‌شود؟
  • سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس: بررسی قانون افزایش تعطیلات آخر هفته بعد از تعطیلات به جریان می افتد
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  • تصویب دو لایحه شهرداری در نخستین جلسه علنی شورای شهر قزوین