Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@02:28:52 GMT

سروش رفیعی با باشگاه نساجی قائمشهر توافق کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۵۲۸۳۱

سروش رفیعی با باشگاه نساجی قائمشهر توافق کرد

هافبک مدنظر باشگاه پرسپولیس با باشگاه نساجی قائمشهر توافق کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سروش رفیعی هافبک فصل گذشته تیم فوتبال الخور قطر، پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان و رد پیشنهاد تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان، برای عقد قراردادی شش ماهه با باشگاه نساجی قائمشهر بر سر مسائل مالی و مدت زمان قرارداد به توافق اولیه رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفیعی که به شدت مدنظر برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس است، طبق توافق با مسئولان باشگاه نساجی قرار است یک نیم‌فصل در این تیم حضور داشته باشد و در نیم‌فصل دوم به پرسپولیس برگردد چرا که پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس از سوی فیفا بسته است و در زمستان باز خواهد شد.

از سوی مقابل مسئولان باشگاه پرسپولیس برای دادن تأیید نهایی به سروش رفیعی برای این انتقال، منتظر حضور برانکو ایوانکوویچ در ایران و صحبت مستقیم او با رفیعی هستند. در هر صورت برای قطعی شدن وضعیت سروش رفیعی باید منتظر حضور برانکو در ایران باشیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سروش رفیعی الخور قطر تیم فوتبال الخور قطر سروش رفیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۲۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پرسپولیس در بازی‌های گذشته با حضور یک مهاجم سایه به زمین می‌رفت، مصدومیت امید عالیشاه ترکیب اوسمار در جام حذفی را دچار تغییر کرد.

پرسپولیس در این مسابقه با حضور خدابنده‌لو و سروش رفیعی در زمین عملا دو بازیکن بازیساز داشت اما در نیمه دوم اوسمار دست به تعویض تاکتیکی زد.

سروش که در نیمه اول یک کارت زرد هم گرفته بود در ابتدای نیمه دوم جای خود را به وحید امیری داد تا فرم سرخ‌ها مثل بازی‌های قبلی شود.

وحید امیری با حضور در میدان مسابقه بازوبند کاپیتانی را از مهدی ترابی گرفت.

دیگر خبرها

  • تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • ترکیب پرسپولیس در بازی حساس جام حذفی
  • فرم آماده سروش برای دفاع از قهرمانی‌های پرسپولیس
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس