Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@04:21:20 GMT

ذوق‌زدگی نتانیاهو از دیدار سران آمریکا و کره شمالی

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۵۲۸۳۵

ذوق‌زدگی نتانیاهو از دیدار سران آمریکا و کره شمالی

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از نشست سران کره شمالی و آمریکا به شدت استقبال کرد و سیاست‌های رئیس‌جمهور این کشور را برای تل‌آویو مفید دانست.

باشگاه خبرنگاران: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی نشست روز گذشته سران کره شمال و آمریکا به تمجید از سیاست خارجی رئیس جمهور این کشور پرداخت و آن را برای رژیم صهیونیستی، منطقه و تمام جهان مفید دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن تبریک به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای برداشتن یک گام مهم به سمت خلع سلاح هسته‌ای شبه‌جزه کره در نشست روز سه شنبه با رهبر کره شمالی، تلاش کرد تا توافق کره شمالی را به نحوی به ایران ارتباط دهد.

نتانیاهو در ادامه ادعا‌های تکراری ضدایرانی خود گفت: رئیس جمهور ترامپ موضع محکمی را در مقابل تلاش‌های ایران برای تجهیز خود با سلاح‌های هسته‌ای و نیز در برابر «تهاجمات» این کشور در خاورمیانه در پیش گرفته است.

او در ادامه مدعی شد: این اقدام ترامپ روی اقتصاد ایران تاثیر داشته است و سیاست‌های رئیس جمهور آمریکا خبر‌های خوبی برای اسرائیل، منطقه و کل جهان است.

رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری روز گذشته خود پس از دیدار با کیم جونگ اون در سنگاپور به مسئله ایران نیز اشاره کرد. ترامپ با اشاره به تصمیم ماه گذشته خود برای خروج آمریکا از توافق هسته‌ای ایران موسوم به برجام مدعی شد که اقدامات او در مقابل تهران موثر واقع شده است. او ادعا کرد: به نظر من ایران اکنون کشوری متفاوت است. با اطمینان کامل می‌گویم به نظر نمی‌رسد آن‌ها دیگر همانند سابق باشند.

در همین حال، دور گولد، مدیر کل سابق وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در این باره مدعی شد: امضای بیانیه مشترک در سنگاپور روز بدی برای ایران و روز خوبی برای اسرائیل بود. اگر ترامپ موفق به کنار گذاشتن قابلیت‌های موشکی کره شمالی شود اروپا دیگر نمی‌تواند این مسئله را مطرح کند که دستیابی به توافقی بهتر با ایران نسبت به توافق سال ۲۰۱۵ ممکن نیست.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003TdP

منبع: فردا

کلیدواژه: نتانیاهو آمریکا ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۲۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است

 جو بایدن رئیس جمهور آمریکا بار دیگر با حمایت همه جانبه از اسرائیل و بدون اشاره به حملات این رژیم به غزه با استفاده از تسلیحات آمریکایی مدعی شد: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه و کمک رسانی به مردم این منطقه است.

به گزارش ایرنا، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی در حساب کاربری خود در شبکه ایکس (توئیتر سابق) نوشت: دیروز با عبد الفتاح السیسی رئیس جمهور مصر و شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر برای محقق شدن آزادی گروگان‌ها به همراه آتش‌بس فوری در غزه تماس‌ و گفتگو داشتم.

رئیس جمهور آمریکا ادعا کرد: ایالات متحده با مصر و قطر برای اجرای کامل مفاد این توافق و انجام تمامی تلاش‌ها برای محقق کردن آزادی گروگان‌ها از دست حماس همکاری خواهد کرد. حماس اکنون تنها مانع بر سر راه آتش‌بس فوری و امداد رسانی به غیرنظامیان در غزه است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است
  • ترس سران رژیم صهیونیستی از حکم دادگاه لاهه بالا گرفت
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • وحشت سران صهیونیسم از حکم احتمالی دادگاه لاهه
  • بلینکن با سران جمهوری آذربایجان و ارمنستان گفت‌وگو کرد
  • رئیس کمیسیون اروپا: حمله اسرائیل به رفح کاملا غیرقابل قبول است
  • شگفت‌زدگی خارجی‌ها از دستگاه ایرانی درمان سرطان
  • وزیر دفاع ایران با کدام مقام نظامی خارجی دیدار کرد؟ +جزئیات
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران