Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیست تیم ملی بعد تورنمنت قطر اعلام می شود.

طرفداری- اسامی نهایی تیم ملی هندبال برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا بعد از تورنمنت قطر اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، زوران کاستاراتویچ، سرمربی تیم ملی هندبال ایران درخصوص آخرین شرایط و برنامه‌های تیم ملی اظهار داشت:

شب گذشته بازیکنان شاغل در خارج از کشور (لژیونرها) به اردوی سوم تیم ملی اضافه شدند و با آنها درباره میزان آمادگی، وضعیت جسمانی و امکان حضورشان در مسابقات آسیایی اندونزی گفت‌وگو کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

در پایان اردوی جاری یعنی اردوی سوم، ما 21 بازیکن را خواهیم شناخت و این تعداد در پایان اردوی چهارم به 18 نفر خواهد رسید تا در مسابقات تدارکاتی قطر حضور داشته باشند. بعد از این مسابقات اسامی 16 بازیکن نهایی برای حضور در بازی‌های آسیایی اعلام می‌شود.

کاستاراتویچ درباره دیدار تدارکاتی تیم ملی بزرگسالان و تیم ملی جوانان گفت:

دیدار تدارکاتی خوبی بود و بازیکنان بزرگسال در هر نیمه 15 تا 20 دقیقه به هر بازیکن فرصت داده شد تا توانایی‌های خود را نشان دهند.

وی افزود:

تیم جوانان در جریان وقت نخست این دیدار نمایش خوبی داشت؛ البته به صورت طبیعی تیمی که تجربه بیشتری دارد و تعداد بازیکنان زیادی در اختیار دارد، می‌تواند در نهایت نمایش بهتری داشته باشد، یعنی همان اتفاقی که در نیمه دوم افتاد و تیم بزرگسالان در نهایت برنده این دیدار شد.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد:

من از نمایش نیمه اول تیم بزرگسالان راضی نیستم، چراکه در 15 تا 20 دقیقه اول، تیم بزرگسالان بخصوص در بخش دفاعی نمایش خوبی نداشت. در این نیمه ما اشتباهات تاکتیکی زیادی داشتیم.

دیدار تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان در نهایت با حساب 33 بر 24 به سود تیم بزرگسالان به پایان رسید . 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۳۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام پادشاهی عربستان؛ تلاش النصر برای فتح تنها جام فصل

النصر عملا شانسی برای فتح لیگ عربستان ندارد.

طرفداری | النصر امشب از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف الخلیج می رود.

النصر عربستان با وجود مهره هایی همچون کریستیانو رونالدو، سادیو مانه، لاپورت و ... در کورس قهرمانی با تیم قدرتمند الهلال در لیگ عربستان شکست خورده و نمی تواند خود را به صدر جدول برساند.

النصر با 29 بازی و ۷۱ امتیاز دوم جدول است و الهلال عربستان با یک بازی کمتر و ۸۰ امتیاز صدرنشین است. النصر همچنین با حذف مقابل العین در لیک قهرمانان آسیا شانس فتح این جام را هم از دست داد.

النصر امشب در مرحله نیمه نهایی جام پادشاهی عربستان باید مقابل الخلیج به میدان برود و برای فتح تنها جام امسال تلاش کند. در دیگر بازی نیمه نهایی این تورنمنت، الهلال موفق شد با حذف الاتحاد به فینال صعود کند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • جام پادشاهی عربستان؛ تلاش النصر برای فتح تنها جام فصل
  • خلاصه‌بازی الهلال و الاتحاد + فیلم
  • آنچلوتی: کمی استرس دارم!
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • لیگ برتر بسکتبال| شکار گاندوها در دومین نیمه نهایی
  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد