Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگستری شهرستان شبستر گفت: با مشارکت خیرین و ستاد دیه به زودی ۲۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمدی شبستر آزاد می‌شوند. ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ استانها آذربایجان شرقی نظرات

حسین فتاحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شبستر، با تقدیر  از حضور و مشارکت خیرین این شهرستان در جشن گلریزان اظهار داشت: در مراسم جشن گلریزان شبستر بالغ بر 145 میلیون تومان از سوی خیرین برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمدی کمک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دنبال این کمک‌ها دو نفر از زندانیان آزاد شده و پیش بینی می‌شود با کمک‌های ستاد دیه استان و همچنین کمک‌های خیرین شهرستان به زودی حدود 20 نفر از 31 زندانی آزاد شده و به آغوش خانواده برگردند.

رئیس دادگستری شهرستان شبستر در ادامه ابراز کرد: در طول سال گذشته با کمک بلاعوض خیران به میزان یک میلیارد و 700 میلیون ریال و تسهیلات اعطایی از طرف ستاد دیه به میزان یک میلیارد و یکصد و پنجاه میلیون ریال تعداد 15 نفر از زندانیان جرائم غیر عمدی شهرستان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند

فتاحی با تقدیر از همراهی رسانه‌های شهرستان در بحث جشن گلریزان افزود:رسانه‌ها نقش بسزایی در چنین مسائلی داشته و تأثیر بسیاری دارند. جشن گلریزان سنت الهی و انسانی است که به واسطه آن بسیاری از زندانیان جرائم غیر عمد به دل خانواده‌های خود بر می‌گردند.

وی با بیان اینکه بحث کمک به آزادی  زندانیان غیر عمدی تداوم دارد عنوان کرد: خیرین محترم برای آزادی زندانیان غیرعمد می‌توانند وجوهات نقدی خود را به شماره حساب 0108764750005 بانک ملی بنام ستاد دیه شبستر واریز ورسید آن را به دادگستری تحویل نمایند.

 رئیس دادگستری شهرستان شبستر تصریح کرد: ماندن افرادی که به واسطه جرائم غیرعمد در زندان به سر می‌برند اثرات تخریبی بسیاری بر روی این افراد و خانواده‌های آنها دارد که غیر قابل جبران است. زندانیان جرائم غیر عمد اکثراً با رقم‌های پایین هستند و با همت خیرین می‌توان اکثر این زندانیان را آزاد کرد.

فتاحی در پایان ضمن دعوت از خیرین دیگرشهرستان برای مشارکت در این طرح گفت: در آستانه اتمام ماه مبارک رمضان قرار داریم، این ماه فرصت مغتنمی برای اجرای این سنت خداپسندانه است و اجرای گلریزان به عنوان جشنی که آبروی دیگران را می‌خرد قطعاً تأثیر روحی مضاعفی بر افراد خیر خواهد داشت.

انتهای پیام/ ت

R7887/P1336/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۳۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین همایش به رسم سقایی در تبریز

دریافت 66 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دومین همایش به رسم سقایی به مناسبت تجلیل از خیران آبرسان آذربایجان شرقی با حضور استاندار آذربایجان شرقی شامگاه امروز چهارشنبه در سالن آمفی تئاتر هتل پارس تبریز و به همت شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد.

کد خبر 6100917

دیگر خبرها

  • دومین همایش به رسم سقایی در تبریز
  • خیرین برای آزادی زندانیان و «زائر اولی‌ها» اقدام کنند
  • آزادی زندانی با پاداش آخر خدمت یک فرهنگی در شهرستان دشتی
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و شرکت کارگزاری پویش البرز
  • خشک شدن دریاچه ارومیه چالش جدی در شهرستان شبستر است
  • بارش برف بهاری در روستاهای شهرستان اسکو + فیلم
  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • درخواست عشایر شهرستان اهر برای هموارسازی مسیر‌های ییلاقی
  • جلوه گری شکوفه‌های درختان گیلاس در جنگل فندقلو اهر + فیلم